Hvor skriver jeg den tekst, som jeg vil have til at fremstå når der søges på min side (ved desværre ikke hvad den kaldes). Min side er lavet i wordpress, er der et specielt sted jeg kan gå en og skrive denne tekst, eller skal jeg ind i koderne?
Til WordPress kan jeg anbefale dig at kigge nærmere på http://wordpress.org/plugins/wordpress-seo/ Det er et plugin, som mange benytter til søgeoptimering af deres WordPress-side. Med dette plugin kan du ændre "meta description", som er det, du efterspørger.
Jeg har dog stadig problemer med at få det jeg vil have frem på google. Den meta desc. jeg skal skrive, er det på forsiden eller hvor skal jeg udfylde den? Igen tak for linket til pluginet :-)
HVis du har installeret plugin. Så kan du scrolle ned på hver af dine sider, og der vil du kunne se de ting du skal udfylde for at det fungerer. Husk på at det kan tage noget tid før det hele kommer op på google.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
HVis du har installeret plugin. Så kan du scrolle ned på hver af dine sider, og der vil du kunne se de ting du skal udfylde for at det fungerer. Husk på at det kan tage noget tid før det hele kommer op på google.
Lige en kort note til trådstarter; Med "noget tid" menes der ikke "nogle timer". Der kan gå dage eller uger før ændringerne på din hjemmeside bliver "opdaget" af søgemaskinerne.