Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny idé til webshop?.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Nu har jeg en lille søde kat som løber rundet i min lejlighed og laver en masse ulykker osv. Men jeg kom til og tænk på og sælge katte senge, lejtøj, tasker osv. Har fundet det billige fra udlandet af. Men er det en gode nok branche og gå ind for. Skal siges jeg vil startet med og sælge kun til katte og måske en gange til andre dyre.

Hilsen Mike Nielsen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad tænker du på, når du spørg om det er en god branche at gå ind i? Tænker du dækningsbidrag, konkurrence - hvad tænker du på? Jeg kender ikke selv markedet, men en hurtig søgning viser rigtig mange shops allerede og tror dermed ikke dine avancer bliver vilde.

Hvis du bare vil købe noget billigt fra udlandet og dermed ikke differentiere dig, så synes jeg du skal glemme det. Folk laver bare en webshop og så tror de, at de kan vinde hele markedet ved bare at have lavere priser.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52

Hej,

Ja jeg tænker konkurrence osv. For jeg kan godt konkurrer med de andres priser osv.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:30

Får du lavet en lækker hjemmeside til at præsentere dine varer samt gode priser tror jeg da nok der skal være et rimeligt marked, folk bruger sku utrolig mange penge på sine dyr.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:21

Henrik Kristensen:

Får du lavet en lækker hjemmeside til at præsentere dine varer samt gode priser tror jeg da nok der skal være et rimeligt marked, folk bruger sku utrolig mange penge på sine dyr.

Og produkterne skal være af god kvalitet - folk vil meget gerne bruge gode penge på deres kæledyr. Hvis du bare køber noget billigt ind, blot for at være billigst - så tror jeg ikke de kommer igen.

Derudover vil jeg formode, at du skal på side 1 af Google på væsentlige søgeord da konkurrencen virkelig er hård og du skal nok ikke forvente, at mange gå videre til side 2. Siger det kun, så du ikke blot forventer, at skulle lave en webshop og så kommer kunderne.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:15

Selvfølgelig kan det lade sig gøre! Det kræver bare en større indsats end hvis du havde valgt en mindre konkurrencepræget niche.

Sørg for at få lavet en flot og simpel hjemmeside, en ordenlig søgeoptimering på siden, og en ordenlig omgang google adwords til at komme igang.

Det bliver ikke let og kommer nok til at koste et par kroner at komme igang med, men det har bestemt potentiale. :o)

Held og lykke med projektet! 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:48

Hej igen.

Tak for det alle sammen som man siger alt kan ske hvis man bare har gnisten til det! :D

I må have en gode aften :D

Hislen Mike NIelsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)