Mange tak for alle jeres beskrivelser, og især din Martin W. Larsen Det der har fået mig i det røde felt er flere forskellige ting, men i hovedtræk at man ved det her pågældende teleselskab absolut ikke kan hverken få en chef i tale, eller få en undskyldning for et noget skævt sagsbehandling. Hvilket ja - har fået mig til at skifte teleseleskab til trods for at jeg har været der i over 8 år. Jeg talte på intet tidspunkt ned til hverken selskabet eller den kundekonsulent jeg talte med, han er bare en menig person og nok var jeg højlydt, men jeg talte dog ikke ned til ham - derimod har jeg fortalt ham at han har gjort alt rigtigt i denne sag. Anyway, jeg har en faktuelt sheet med 26 punkter, der er understøttet af en supportcase (på mail) hvor jeg naturligvis bare kan printe det hele til PDF for at fremvise alt kommunikation (bortset fra det telefon opkald hvor netop den samme kundekonsulent jeg skrev med - og hvor jeg egentlig bare bad om at tale med en chef) Mine 26 punkter er skrevet som et "tredje persons neutralt view" af et hændelsesforløb. |
Hej Tom,
Selv tak, så håber jeg der kommer en god afslutning på sagen og at de tager din henvendelse seriøst.
Med den fremgangsmåde du beskriver, lyder det ikke til at de har andet valg.
Held og lykke med det og god sommer :)