Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ytringsfrihed / jura / injurier

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres beskrivelser, og især din Martin W. Larsen

Det der har fået mig i det røde felt er flere forskellige ting, men i hovedtræk at man ved det her pågældende teleselskab absolut ikke kan hverken få en chef i tale, eller få en undskyldning for et noget skævt sagsbehandling. Hvilket ja - har fået mig til at skifte teleseleskab til trods for at jeg har været der i over 8 år.

Jeg talte på intet tidspunkt ned til hverken selskabet eller den kundekonsulent jeg talte med, han er bare en menig person og nok var jeg højlydt, men jeg talte dog ikke ned til ham - derimod har jeg fortalt ham at han har gjort alt rigtigt i denne sag.

Anyway, jeg har en faktuelt sheet med 26 punkter, der er understøttet af en supportcase (på mail) hvor jeg naturligvis bare kan printe det hele til PDF for at fremvise alt kommunikation (bortset fra det telefon opkald hvor netop den samme kundekonsulent jeg skrev med - og hvor jeg egentlig bare bad om at tale med en chef) Wink

Mine 26 punkter er skrevet som et "tredje persons neutralt view"  af et hændelsesforløb.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tom,

Selv tak, så håber jeg der kommer en god afslutning på sagen og at de tager din henvendelse seriøst.

Med den fremgangsmåde du beskriver, lyder det ikke til at de har andet valg.

Held og lykke med det og god sommer :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Mine 26 punkter er skrevet som et "tredje persons neutralt view"  af et hændelsesforløb.
Det er jo sådan alle der bliver sure opfatter det - de vil aldrig mene at de skriver til egen fordel, men jeg som virkelig tredie person, vil altid sidde med fornemmelsen af, at enten var den tvistet lidt eller noget udeladt osv - derfor virker de ikke på mig sådan rigtigt, andet end lidt begge veje.

Forurettede vil altid mene, at det er hans referat der er totalt korrekt - det skrives sjældent ud fra ønske om at fordreje, men det ændrer ikke ved, at en del sager jeg kender, når de kommer til retten eller belyses fra begge, rent faktisk har andre aspekter end dem den vrede kommer med. Ikke nødvendigvis i dit tilfælde, men oftest.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan tænker jeg også sommetider Cookie

Oftest er det dog folk der klager sig over noget, og som oftest ikke er specielt modne i deres udtryk og ikke har noget renomé jeg tænker det om. Sorry - men håber at folk tænker anderledes om mig og denne sag - det er et lille firma mod en mastodont, og jeg føler mig altså lidt overrendt.

Tænker også bare, hvis de får lov til at gøre det mod alle mindre firmaer - uden nogen skræpper op, så vil de vel blive ved med at "være ligeglad" med deres erhvervskunder?

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

vidste du ikke det?

De er da ligeglade med deres kunder.

De holder meget af kunders underskrifter på kontrakter og månedlige betalinger.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Tænker også bare, hvis de får lov til at gøre det mod alle mindre firmaer - uden nogen skræpper op, så vil de vel blive ved med at "være ligeglad" med deres erhvervskunder
Og du kan ha ret - omvendt - det rygtes nu så nok, og der er ikke mange der kan overleve på voldsom dårlig service. Jeg tror også godt nok om dig, men tvivler stadigt på at det giver så meget mening at hænge virksomheder ud på nettet - ud over lidt luft. Lad os sige det var XXX som jeg har til mit bredbånd f.eks - jeg ville jo aldrig skifte grundet et angreb eller .- når der var gået en uge, takke nej til et godt tilbud, så jeg tror ikke det har den store gyldne effekt, når det kommer fra privatpersoner som - ja som du skriver - ofte tilmed er dårligt formulerende

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)