Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros til en webshop med minimalt salg

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 32
Fra  DinTanktop.dk Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har efterhånden spurgt herinde efter hjælp med stor effekt.
Vi har fået vores første salg, men det går dog ikke så stærkt med at få de efterfølgende.

Derfor søger jeg ris og ros samt konstruktiv kritik af hjemmesiden, samt små finurlige tricks til hvordan vi kan komme ud til vores målgruppe forholdsvis billigt.

Webshoppen hedder: Dintanktop.dk  

Alt konstruktivt kan bruges til viderudvikling af siden!

På forhånd tak!

Magnus 

DinTanktop.dk - Her sælger jeg og min partner tanktops til mænd. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:03

Nu har jeg ikke læst dine tidligere tråde, men har i arbejde med søge optimering, god placering på google osv ? ...

Et par ting jeg ikke syntes fungere:

"Om os" ... Det første man bliver mødt af er denne sætning:

"Her på siden kommer der til at stå en masse information om os." ... Den sætning syntes jeg bare helt i skulle slette ... Selvfølgelig står der info omkring jer på en "Om os" side ...

Når man er under "Forside" skriver i også med store bogstaver "Forside" ... Dette er der hvis ingen grund til, så meget er det ikke nødvendigt at skære tingene ud i pap for folk ...

Jeres "Forside" og "Butik" side viser præcis det samme = 1 af dem er sådan set overflødig ... Så evt brug jeres forside på lidt andet også.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 23:06

Hej Magnus,

Her er hvad jeg bemærker:

1. Sidebar med Facebook og kategorier er alt, alt for bred :) Bør være max. halvt så bred.

2. For meget ligegyldig luft nede i footeren.

3. Ingen SEO-venlige titler - Så du har nok ikke lige så mange besøgende som du ønsker :)

4. Der mangler lidt text på diverse sider - Især forsiden kunne godt shines op med lidt tekst.

5. Hjemmesiden er ikke 100% oversat kan jeg se? Returning customer f. eks?

Jeg håber at du kan bruge de ting som jeg fandt. Og jeg håber at rettelserne vil give dig en masse glade og tilfredse kunder snart :)

Tobias 

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 23:20

Hej Magnus,

Her kommer lige et par hurtige punkter.

I har stadig nogle steder der skal ændres fra Engelsk til Dansk

- Søgefelt

- checkout - ændre til noget dansk ala "gå til betaling"

- Reviews

- you are here

Under selve checkout står der

- Returning Customer (login/lost password)

- Apartment, suitr, unit etc.

Includes x moms

Kort sagt gennemgå det hele og få det oversat ordentlig.

Jeg ville desuden skrive lidt mere om hvilke kreditkort kunden kan betale med når de bruger Ewire. Noget i stil med "Sikker betaling med Visa, Mastercard osv. via Ewire"

Ved ikke om det kun er her, men det tog rigtig lang tid for jeres produktbilledere at forstørre når man klikker på dem. Jeg er personligt heller ikke helt vild med de her manikin billeder. Jeg synes i skulle kigge efter nogen der kan stå model og så evt. kører noget video ind over. Få det på youtube og skab lidt hype med den del, om ikke andet så er der noget at hente i forhold til SEO.

Fjern powered by/designed by i bunden af siden.

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:21

Dine billeder er alt for dårlige. Desuden skal de åbne i "lightbox" så man ikke kommer væk fra siden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:44
Jeres facebook like, share box i venstre side blokerer for virkelig meget tekst osv.

Jeg vender tilbage imorgen med bud på SEO optimering, ikke super oplagt fra iPaden ;-)

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:47

Køb bogen SEO 2.0 og brug derefter tid, tid og atter tid på at blive fundet og forbedre SEO på siden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Magnus, jeg var midt i en feedback-video til dig, da hjemmesiden begyndte at ændre sig, når jeg trykkede mig ind på de forskellige sider!

Hvis du vil have feedback, så lad venligst være med at begynde at ændre hjemmesiden midt i det hele!

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 32
Fra  DinTanktop.dk Skrevet kl. 00:09

Poul Madsen:

Magnus, jeg var midt i en feedback-video til dig, da hjemmesiden begyndte at ændre sig, når jeg trykkede mig ind på de forskellige sider!

Hvis du vil have feedback, så lad venligst være med at begynde at ændre hjemmesiden midt i det hele!

Ja, undskyld, men jeg er måske ikke så god til at vente på at få feedback fra alle. 
Efter jeg fik den første besked, tænkte jeg at jeg hellere måtte komme i gang, men jeg glemte jo lige at der var andre der stadig så på siden.

Det er bare sådan en kriblen i kroppen efter at få det forbedret..
Og når jeg er i gang med det, er jeg svær at tilfredsstille.

Til jer andre, så ang. SEO, så er det ikke der jeg har de største problemer. Jeg har arbejdet lidt med det, og prøver at optimere title tags, meta tags osv. osv.

Jeg er mere interesseret i oplevelsen af siden og om det virker professionelt.
Samt konverteringsoptimering.

Vh.

Magnus 

DinTanktop.dk - Her sælger jeg og min partner tanktops til mænd. 

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 00:11

Poul Madsen:

Kan sagtens forstå dig Poul, men tror nu bare Magnus rykker hurtigt på den feedback han allerede har modtaget. Lagde også mærke til at der var nogle ting der blev ændret mens jeg var forbi.

Forøvrigt super godt med de her video feedback du laver.

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)