Jeg vil snart starte min webshop. Men jeg har endnu ikke besluttet mig for hvilket platform, den skal laves på. Mine overvejelser har gået på disse:
- Prestashop - Magento - Shoporama
Hvilke platforme kan i anbefale til en nybegynder, som skal være brugervenlig, og lige til, når men skal lægge varer på siden. Hvad koster det at lave en webshop med Dankort betaling, Facebooklinks, osv?
Hej Mathias, Både magento og shoporama er rigtig gode platforme, men kommer også helt an på hvilke krav du har til din webshopplatform?
Hos GetWebbed.dk er vi officiel designpartner af shoporama, og har mange års erfaringer med magento, så vi kan guide dig i de to systemer, du er velkommen til at kontakte mig på info@getwebbed.dk og lad os få en dialog.
Se min side her Billig software Den har jeg lavet på/ med prestashop. Og det kan godt være det ikke er den smarteste. Men jeg er tilfreds, men det har dog krævet en del timer.
Jeg har netop fået dankort betaling på siden, og dette koster ca. 300kr pr. måned.
Jeg har lige skiftet webudbyder fra one.com til UnoEuro.com, og de spiller max og er billige. Samt du kan samle flere domæner på samme hotel.