Hej Aminoer, Se her, for knald-hammernede godt tilbud: " title="Se min video med mit tilbud her!" target="_blank"> " title="Se min video med mit tilbud her!" target="_blank"> Her er to eksempler på hvad man kan nå på blot 1 min: " title="Animations video for BachByg" target="_blank"> " title="Animations video for BachByg" target="_blank"> " title="Animations video for DatingSpot" target="_blank"> " title="Animations video for DatingSpot" target="_blank"> Jeg er ikke CVR registreret - det vil sige, at det er kun de hurtigste som kan få det her knald tilbud! Lydfiler der er på, er roaltyfree, så de kan derfor deles. Det er inkl. evt. dubbing (kvinde). Hvis du skal have dit logo, eller andre elementer med af eget valg, skal jeg have dem fremsendt i en åben .ai fil. Fra dig skal jeg buge en kort beskrivelse af din virksomhed, hvilket "budskab" du gerne vil frem med i videoen - og hvis du har det, dine tanker om hvordan videoen skal se ud. Dette tilbud indebærer ikke flere korrektur gange frem og tilbage. En dybere analyse af din målgruppe fra min side. Illustrationer og storyboard til flere korrekturer. Jeg er forstående overfor, at du gerne vil høre min ide eller se et oplæg. Men mit arbejde starter, når jeg sætter pennen på papiret :) Venlig Hilsen Denise Conradi 2880 2747 denise.conradi@gmail.com |
Pris?