Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kræver du af din ugeplan?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg sidder og arbejder på en sjov opgave, og vil så spørge jer for det første om hvad i syntes om det jeg har lavet ind til videre og dernæst om hvilke muligheder i selv gerne så i en ugeplan?

Det er en online ugeplan - så det er ikke så begrænset. Jeg syntes f.eks selv at det kunne være lækkert med en vejrudsigt ud for hver dag (hvis man klikker på vejr ikonet får man en 24-timers vejrudsigt frem så man evt. kan se HVORNÅR regnen kommer)

(Det er selvfølgelig SLET ikke færdigt endnu - men i kan da få et indtryk af det)

God weekend! :-)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:00

For mig er noget af det mest vigtige næsten at den fungere på alle mine platforme, altså især mobilen.

Det med vejrudsigten syntes jeg er en ganske fin features - De stribet streger du har vandret, er det opdeling af selve dagen eller ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05

Fonne:

For mig er noget af det mest vigtige næsten at den fungere på alle mine platforme, altså især mobilen.

Det med vejrudsigten syntes jeg er en ganske fin features - De stribet streger du har vandret, er det opdeling af selve dagen eller ?

Det er jeg HELT enig med dig i :-)

De stribet streger er en inddeling af hver punkt på dagen. (Hver punkt fylder så en firkant mellem de stribet streger - hvor der så står fra kl. xx:xx til kl. xx:xx og hvad punktet drejer sig om osv.)

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 22:19

*stribede

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23

Morten Lassen:

*stribede

Jeg sad også og tænkte over den, men blev selv lidt i tvivl.

Men så fik vi også lige sat det på plads!

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 22:26

Bertil Boisen:
De stribet streger er en inddeling af hver punkt på dagen. (Hver punkt fylder så en firkant mellem de stribet streger - hvor der så står fra kl. xx:xx til kl. xx:xx og hvad punktet drejer sig om osv.)

Kunne du prøve at skrive noget i et af de felter, mere for at se hvordan det fylder kassen ? - Tænkte på hvis man har en "del" info der skal stå, hvor småt det vil blive.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30

Fonne:

Bertil Boisen:

Kunne du prøve at skrive noget i et af de felter, mere for at se hvordan det fylder kassen ? - Tænkte på hvis man har en "del" info der skal stå, hvor småt det vil blive.

Som udgangspunkt skal der kun stå en overskrift f.eks "MØDE" og så et tidspunkt - hvis man så ønsker at indskrive mere information kan man få tilgang til denne ved at trykke på boksen med overskriften og tidspunktet.

- Jeg skal nok lige sætte et billede ind når jeg når dértil, jeg vil bare lige have styr på fundamentet først. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31

Et andet spørgsmål er:

Skal den pågældene dag altid være øverst, eller skal det konsekvent være mandag som er øverst?

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 22:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var lige præcis det med at kunne trykke på boksen for at kunne få mere info, så var der tænkt på dette :-) ....

Aner ikke om man overhoved ville bruge det, men man kunne vel også gøre at når man skrev adresse kom den op med ruteplan fra fx Krak, eller måske afsted/tid eller lign.

- Bare en tanke, ved sku ikke hvor aktuelt det vil være eller mest "gejl" :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38

Fonne:

Det var lige præcis det med at kunne trykke på boksen for at kunne få mere info, så var der tænkt på dette :-) ....

Aner ikke om man overhoved ville bruge det, men man kunne vel også gøre at når man skrev adresse kom den op med ruteplan fra fx Krak, eller måske afsted/tid eller lign.

- Bare en tanke, ved sku ikke hvor aktuelt det vil være eller mest "gejl" :-)

Det var faktisk en udemærket idé! Måske bliver ruteplan for meget - men en rejsetid (hvornår man senest skal køre hjemmefra for at nå derhen til det tidspunkt som man skrev ind)

PISSE fedt! Tak skal du have! :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)