Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kræver du af din ugeplan?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare helt super du kan bruge lidt af ideen, var så lidt :-) .... Har ikke lige flere pt, men kan ske de dukker op, ellers må du sørge for at vise hvor langt du er kommet hen af vejen.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:04

Integration med outlook/gCalender :-)

Vil også gerne kunne vedhæfte filer til de enkelte events

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:46

Jacob:

Integration med outlook/gCalender :-)

Vil også gerne kunne vedhæfte filer til de enkelte events

Yes, gode punkter!

Hvilke filer er det at du tænker på at du gerne vil have mulighed for at vedhæfte?

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 11:49

Vil også mene vedhæftning af filer er super key!

- Excel, word, billeder, ting der måske ikke skal åbnes fra kalenderen, men skal kunne hentes.

Evt. styring af login til kalenderen. Har selv folk fra andre lande ansat til at varetage diverse opgaver, som jeg gerne vil have kan se kalenderen, men uden at de redigere i den.

Afkrydsning af om opgaverne er fuldført. F.eks hvis de bliver lavet før tid, og kalenderen var ment som en deadline. Så kan man have et overblik over opgaver der mangler at blive lavet.

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27

Hey Bertil,

Vil mene at en vejrudsigt er lidt irelevant - Den kan man få så mange andre steder.
I stedet vil jeg nærmere mene at et uge nummer var mere relevant og brugbart.

Desuden vil en prioritets- og alarm funktion også være brugbar, samt mulighed for at kunne checke af når og om opgaven udført.

NB: Hvad med integration af kontakt personer, som kan synkroniseres i mellem diverse platforme ?

Ellers synes jeg designet ser lækkert ud - Keep up the good work Yes

Venlig hilsen
Nils 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10

Christian:

Vil også mene vedhæftning af filer er super key!

- Excel, word, billeder, ting der måske ikke skal åbnes fra kalenderen, men skal kunne hentes.

Evt. styring af login til kalenderen. Har selv folk fra andre lande ansat til at varetage diverse opgaver, som jeg gerne vil have kan se kalenderen, men uden at de redigere i den.

Afkrydsning af om opgaverne er fuldført. F.eks hvis de bliver lavet før tid, og kalenderen var ment som en deadline. Så kan man have et overblik over opgaver der mangler at blive lavet.

Også godt input du kommer med der med at man kan give andre adgang til ugeplanen (uden redigeringsmulighed)

Afkrydsning af opgaver er jeg helt enig i skal være med.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15

Nils Pedersen:

Hey Bertil,

Vil mene at en vejrudsigt er lidt irelevant - Den kan man få så mange andre steder.
I stedet vil jeg nærmere mene at et uge nummer var mere relevant og brugbart.

Desuden vil en prioritets- og alarm funktion også være brugbar, samt mulighed for at kunne checke af når og om opgaven udført.

NB: Hvad med integration af kontakt personer, som kan synkroniseres i mellem diverse platforme ?

Ellers synes jeg designet ser lækkert ud - Keep up the good work Yes

Venlig hilsen
Nils 

Syntes du? Jeg syntes faktisk at det kunne være ret lækkert, hvis du nu bruger ugeplanen til familien og har planlagt en tur i Tivoli eller noget, og så kan man lige se ud for at det bliver regnvejr - og derfor flytte det til dagen efter. (Så er man fri for at gå ind på en anden side for at tjekke det)

- Hvilket giver mig en idé til at man måske kunne have én admin som så kan "invitere" personer til at blive en del af ugeplanen - F.eks en familie og så har hvert familiemedlem en bruger. Det syntes jeg da kunne have været fedt da jeg var yngre og skulle spørge MOAR først om vi skulle noget i weekenden, før jeg kunne sige ja til andre ting - og så skulle barnet jo også kunne skrive noget ind hvilket så gjorde at forældrene ikke lige kunne arrangere besøg hos bedsteforældre dén weekend. Alle børn og unge render alligevel rundt med smartphones og tablets...

Der står ugenumre i højre side - det er måske også lidt svært at se på det billede :-)

Tak!

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 11:45

Så længe vejret "knappen" ikke kommer til at fylde mere og holder sig løbende opdateret syntes jeg det er en ganske fin features ... Men måske man skulle lave en "Vælg/Fravælg" af features funktion, ved dog ikke om det er for meget at gøre ud af det.

Det med at kunne invitere folk til ugeplanen tror jeg kunne være en lækker ide ... Husk endelig at post billeder og fremskridt af det hele ...

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 02:08

Hvilket program/sprog er sådan noget her egentlig kodet i ? - Blev lige nysgerrig om kom til at tænke tilbage ... 

Er du egentlig kommet videre med projektet ? 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)