Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig murer maler særlig pris kun i næste uge

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15085
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Fashion-Seller:
Jeg kender ik hverken personerne eller arbejdet der udføres, men jeg har stor respekt for Morten, som jeg ved er en ærlig og reel fyr, og derfor kan jeg ik se, hvorfor han skulle poste et indlæg i salgstråden, som ik var sand... 

Men ikke desto mindre blåstempler du jo tilbudet uden at kende produktet ?. Jeg går også ud fra at indlæget er sandt, så undrer mig lidt over at du gør så meget ud af at understrege hvilken fin fyr Morten er ?.

Det er fint, at du prøver at fremprovokerer en diskussion, men jeg springer bare over Smile Jeg blåstempler intet? Jeg har blot skrevet, at der i fremtiden kan henvises til dette indlæg, og så kan Lina slippe for debatter i hendes salgstråde. Det er sådan set alt, som jeg kan læse ud fra min tekst, men hvis der står noget med usynlig, som jeg ik kan se, så beklager jeg da meget Wink

Im out! 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:33
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:
Jeg blåstempler intet? Jeg har blot skrevet, at der i fremtiden kan henvises til dette indlæg

Men du må da vide hvorfor du mener der kan henvises til dette indlæg ?. Jeg kan godt se ud fra det du skriver at du er klar over det ikke kører for dig. Men du kunne da i det mindste give det en chance Surprise

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej med jer.

Vær rare at holde trådstarters salgstråd fri for indbyrdes diskussioner.

Trådstarter har betalt for at kunne tilbyde sine services.

Det bør respekteres. :-)

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15085
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Fashion-Seller:
Jeg blåstempler intet? Jeg har blot skrevet, at der i fremtiden kan henvises til dette indlæg

Men du må da vide hvorfor du mener der kan henvises til dette indlæg ?. Jeg kan godt se ud fra det du skriver at du er klar over det ikke kører for dig. Men du kunne da i det mindste give det en chance Surprise

Hvis du læste det jeg skrev, så har du fået svaret...

Fashion-Seller:

Hvis du tjekker Linas historik, så vil du forstå det.

Og det er fint nok, at det ik køre for mig, men jeg respekterer i det mindste folks salgstråd, fremfor at blive ved med at forsøge at fremprovokerer en ligegyldig diskussion...
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael @ Men du må da vide hvorfor du mener der kan henvises til dette indlæg ?.

Vel sagtens fordi indlægget her indeholder en konkret reference ?

I modsætning til de mange indlæg hvor trådstarter angribes - uden at der er andet konkret end forsøg på at ødelægge tråden fra direkte konkurrenter.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

se alle andre tilbud jeg giver og hvor mange der angriber mine tråde bare jeg opretter dem, du kan finde dem under min kartotek.:) 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

mange har spurgt mig på prisen og det er 135+m

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

,,

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)