Jeg kender ik hverken personerne eller arbejdet der udføres, men jeg har stor respekt for Morten, som jeg ved er en ærlig og reel fyr, og derfor kan jeg ik se, hvorfor han skulle poste et indlæg i salgstråden, som ik var sand...
Men ikke desto mindre blåstempler du jo tilbudet uden at kende produktet ?. Jeg går også ud fra at indlæget er sandt, så undrer mig lidt over at du gør så meget ud af at understrege hvilken fin fyr Morten er ?.
Det er fint, at du prøver at fremprovokerer en diskussion, men jeg springer bare over Jeg blåstempler intet? Jeg har blot skrevet, at der i fremtiden kan henvises til dette indlæg, og så kan Lina slippe for debatter i hendes salgstråde. Det er sådan set alt, som jeg kan læse ud fra min tekst, men hvis der står noget med usynlig, som jeg ik kan se, så beklager jeg da meget
Jeg blåstempler intet? Jeg har blot skrevet, at der i fremtiden kan henvises til dette indlæg
Men du må da vide hvorfor du mener der kan henvises til dette indlæg ?. Jeg kan godt se ud fra det du skriver at du er klar over det ikke kører for dig. Men du kunne da i det mindste give det en chance
Vær rare at holde trådstarters salgstråd fri for indbyrdes diskussioner.
Trådstarter har betalt for at kunne tilbyde sine services.
Det bør respekteres. :-)
På forhånd tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg blåstempler intet? Jeg har blot skrevet, at der i fremtiden kan henvises til dette indlæg
Men du må da vide hvorfor du mener der kan henvises til dette indlæg ?. Jeg kan godt se ud fra det du skriver at du er klar over det ikke kører for dig. Men du kunne da i det mindste give det en chance
Hvis du læste det jeg skrev, så har du fået svaret...
Fashion-Seller:
Hvis du tjekker Linas historik, så vil du forstå det.
Og det er fint nok, at det ik køre for mig, men jeg respekterer i det mindste folks salgstråd, fremfor at blive ved med at forsøge at fremprovokerer en ligegyldig diskussion...