Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig murer maler særlig pris kun i næste uge

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt tilbud Lina, som altid.

vonbale.dk:

Der er en god svensk serie som er lige startet på dr, der netop handler om det;)

Du har da ikke et tv? :)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Internexus:

Hvor ser du et godt tilbud henne ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Hej herinde

Jeg ved at der er en masse ballade hver gang Lina poster et indlæg herinde. Derfor vil jeg gerne fortælle om min oplevelse.

For nogle måneder siden skulle vi have malet lidt. Jeg var rundt for at få et par tilbud men endte med at takke ja til linas tilbud. Det var næsten for godt til at være sandt og skulle det gå galt så var det alligevel ikke noget der ville ruinere mig.

Heldigvis var det en positiv oplevelse :)

Jeg kan ikke rigtig sætte en finger på noget som helst. Manden der kom og malede har i forvejen en fuldtidsstillingens i en af Danmarks største hotelkæder. Han var meget omhyggelig og arbejdede hårdt for at få løst opgaven. Jeg har fået en faktura efter endt arbejde på det aftalte beløb på trods af at opgaven tog længere tid end beregnet. Jeg ved også at maleren var glad for opgaven og har fået sine penge.

Betyder det så at man altid skal købe det billigste eller aldrig stille spørgsmålstegn når noget virker for godt til at være sandt? Nej bestemt ikke. Betyder det at du vil være lige så glad for at få udført en opgave af Lina? Aner det ikke. Esteban jeg jo ikke garantere.

Jeg ved bare at hver gang Lina laver et tilbud så får hun utrolig meget kritik til højre og venstre. Det synes jeg ikke er helt fair. Derfor dette indlæg herfra :)

Nu kan vi i fremtiden linke til det her indlæg, og så er det slut med alle de vilde diskussioner mm i Linas tråde... Det må også være en god ting for hende, for jeg har tit ondt af hende, når alle forsøger at jorde hende uden grund...

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:02

Fashion-Seller:
Nu kan vi i fremtiden linke til det her indlæg, og så er det slut med alle de vilde diskussioner mm i Linas tråde

Hvad er det lige nøjagtig du mener det indlæg viser ?. Jeg mener det rejser endnu flere spørgsmål end det besvarer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:05

Michael:

Fashion-Seller:
Nu kan vi i fremtiden linke til det her indlæg, og så er det slut med alle de vilde diskussioner mm i Linas tråde

Hvad er det lige nøjagtig du mener det indlæg viser ?. Jeg mener det rejser endnu flere spørgsmål end det besvarer.

Hvis du tjekker Linas historik, så vil du forstå det. Og har du spørgsmål, så er jeg sikker på, at du kan både kontakte Lina eller Morten, eller du kan stille dem i tråden eller kommende tråde, hvis det er relevant...

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:10
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:
Hvis du tjekker Linas historik, så vil du forstå det. Og har du spørgsmål, så er jeg sikker på, at du kan både kontakte Lina eller Morten, eller du kan stille dem i tråden eller kommende tråde, hvis det er relevant...

Ked af at sige det. Men du svarer ikke på spørgsmålet. Hvad er det nøjagtig i det indlæg der gør at du mener der ikke kan være noget galt med det såkaldte tilbud ?.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Det er en masse aminoer som har brugt mine håndværker til diverse opgaver, og jeg har aldrig fået klager, så de folk som "angriber" mig betragtes som regel som konkurrenter eller har blot en dårlig dag.:) 

Glæder mig til at formidle mine aupairs og håndværker til aminoer så flere kunne få en god oplevelse støtte det danske stat med skat som vi betaler og spare en masse penge:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:14

Michael:

Fashion-Seller:

Ked af at sige det. Men du svarer ikke på spørgsmålet. Hvad er det nøjagtig i det indlæg der gør at du mener der ikke kan være noget galt med det såkaldte tilbud ?.

Nej for jeg prøver pænt og inddikrete at sige, at jeg ik gider starte en diskussion i hendes salgstråd, og hvis du har spørgsmål til produktet eller det udførte arbejde, så kan du kontakte de to parter... 
Jeg kender ik hverken personerne eller arbejdet der udføres, men jeg har stor respekt for Morten, som jeg ved er en ærlig og reel fyr, og derfor kan jeg ik se, hvorfor han skulle poste et indlæg i salgstråden, som ik var sand... 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Internexus:

vonbale.dk:

Der er en god svensk serie som er lige startet på dr, der netop handler om det;)

Du har da ikke et tv? :)

Jo har fået et TV! med hele 4 kanaler! Hurraaaa.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:21

Fashion-Seller:
Jeg kender ik hverken personerne eller arbejdet der udføres, men jeg har stor respekt for Morten, som jeg ved er en ærlig og reel fyr, og derfor kan jeg ik se, hvorfor han skulle poste et indlæg i salgstråden, som ik var sand... 

Men ikke desto mindre blåstempler du jo tilbudet uden at kende produktet ?. Jeg går også ud fra at indlæget er sandt, så undrer mig lidt over at du gør så meget ud af at understrege hvilken fin fyr Morten er ?.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)