Ja men overskriften siger sig selv, jeg har 2 håndværker, som er ledige i netop næste uge, derfor kan vi få spartlet eller malet dit hus udvendigt indvendigt.
Og ja de er legale, de er forsikrede og de har mange års erfaring:)
Kontakt mig på telefon eller mail@lokaldistribution.dk
hvis du er til Filipiner kan jeg sikkert arrangere noget, hehe men du skal nok ikke forvente"til døden os skiller", Jeg har hørt at de kan en mand humør til at stige i en kort tid.;)
Der er en god svensk serie som er lige startet på dr, der netop handler om det;)
Jeg ved at der er en masse ballade hver gang Lina poster et indlæg herinde. Derfor vil jeg gerne fortælle om min oplevelse.
For nogle måneder siden skulle vi have malet lidt. Jeg var rundt for at få et par tilbud men endte med at takke ja til linas tilbud. Det var næsten for godt til at være sandt og skulle det gå galt så var det alligevel ikke noget der ville ruinere mig.
Heldigvis var det en positiv oplevelse :)
Jeg kan ikke rigtig sætte en finger på noget som helst. Manden der kom og malede har i forvejen en fuldtidsstillingens i en af Danmarks største hotelkæder. Han var meget omhyggelig og arbejdede hårdt for at få løst opgaven. Jeg har fået en faktura efter endt arbejde på det aftalte beløb på trods af at opgaven tog længere tid end beregnet. Jeg ved også at maleren var glad for opgaven og har fået sine penge.
Betyder det så at man altid skal købe det billigste eller aldrig stille spørgsmålstegn når noget virker for godt til at være sandt? Nej bestemt ikke. Betyder det at du vil være lige så glad for at få udført en opgave af Lina? Aner det ikke. Esteban jeg jo ikke garantere.
Jeg ved bare at hver gang Lina laver et tilbud så får hun utrolig meget kritik til højre og venstre. Det synes jeg ikke er helt fair. Derfor dette indlæg herfra :)