Som i kan læse i overskriften, mangler jeg en programmør, en programmør som kan lave prof. Arbejde. Men jeg søger kun en der kan gøre det gratis, men ikke helt gratis, selvfølgelig. Jeg vil betale ham 2% af min indkomst efter et år. Det vil sige at programmørern får 6000,- hvis indkomst på et år bliver 300.000. Men plus vil du også få noget rabat på min side.
Kontakt mig meget gerne, hvis du er en prof. programmør, og du må meget gerne sende mig nogle billeder af nogle sider du har lavet.
Og hvor store chancer er der for at du har en indtjening på 300.000 kr ? ....
Skal der laves et seriøst arbejde kommer man let over 6000 kr, og så skal du godt nok kunne "sikre" at du rent faktisk kommer til at have den indkomst (Overskud).
Tror du skal komme frem med noget bedre forklaring samt dokumentation inden folk vil overveje det - Fx hvad er din erfaring for at kunne skabe så stor omsætning på meget kort tid ?
Du søger helt seriøst en, der skal tage samme risiko som dig - arbejde gratis(hvor mange timer?). Mod måske, hvis såfremt alt går rigtigt godt, at få 2% af din indkomst! 2%?!? Af hvad? Det giver jo kun mening, hvis man skal lægge max 3 timers arbejde. Men det er måske også det, der er tale om?
Jeg begriber simpelthen ikke, hvordan folk kan blive ved med at tro at programmører bare ELSKER at arbejde gratis for alt og alle. Enten må du tage dig sammen og lære at kode selv, finde en billig programmør på Elance/Odesk eller diske op med noget, der er markant bedre end det der.
Hvis du kunne garantere at du får tjent 300.000 på et år, og øger procenten til programmøren til 50%, så kan det måske være der er en som er frisk. Men 2% er simpelthen hul i hovedet. 6000 for at du kan få 300.000? Til den rate bør en eventuel programmør beholde arbejdet for sig selv og score alle 300.000 alene.
Mathias, du skal ikke lade sig slå ud af de svar du har fået. Som 14 årig kan man ikke vide alt... Som du kan se, så er dit forslag ikke fantastisk, men hvor skulle du også vide det fra? Op på hesten igen og find på noget bedre, på et tidspunkt skal det nok lykkedes for dig at få gang i din forretning. Start evt. med noget du selv kan lave og tag den der fra. Held og lykke med det.