Hej |
Er det kun tandlæge priser?
Eller har du tænkt dig at finde andre ting også?
For ellers er det måske lidt bredt at kalde den tilbudsvognen.dk ;)
Vh Victor
Hej |
Er det kun tandlæge priser? |
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
Hej Dennis. Hjemmesiden er jo nærmest tom, vi har jo ikke rigtig bedømme noget, når der intet er at bedømme. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Hej Dennis Som der bliver nævnt, så er den lidt tom. Der skal noget i hvordan i skiller jer ud i forhold til de mange tilbudsider der er og kommer for tiden, synes jeg. Koncepterne for de her sider er rigtig gode, man sider på sin flade og der kommer nogle tilbud ind ved at udfylde nogle linjer og spørgsmål. Det er også vigtig til firmaerne der melder sig ind og gerne vil være med til at få leads fra potentielle kunder for en eller anden form for sikkerhed at det ikke er leads der bare bliver "lavet", men at der er noget kvalitet i dem. |
Det er generelt svært at bedømme, når der ikke rigtig er noget indhold på siden. Jeg vil dog sige at den har meget luft og intet virker relevant for den specifikke side, men det vil nok blive mindre voldsomt, når der kommer mere indhold på? Pøj pøj med det |
Meget tom side, sørg for at noget fanger en fra starten, og så alt det information man skal taste ind når man søger efter tilbud, drop det, det gider folk ikke, gør den nem, enkel og overskuelig, husk at brugeren har helt andre idéer om hvad der er nemt i forhold til designeren. Tænk over at der findes 1000sindvis af sådanne sider derude og find ud af hvordan du kan gøre din mere attraktiv i forhold til deres. Men fedt at man kan finde tilbud på noget som tandlæger, det er helt genial, anbefaler dig at tage kontakt til tandlæger lige syd for den tyske grænse og hør om du må bruge deres tilbud, de er ofte halv pris af danske tandlæger. God fornøjelse, og husk at halvt arbejde er spildt arbejde. |
Jeg synes du har fået sat nogle gode rammer op. Nu skal du bare fylde dem op. Sørg for at det grafiske fanger så snart man går ind på den. Lige nu er der lidt for meget hvid. |
Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland
Jeg synes i skal gøre mere ud af jeres formular. Man kommer i tvivl om hvad man skal skrive i nogen af felterne. Jeg sad faktisk et øjeblik og undrede mig over hvordan i kan hente tilbud på noget hvor opgaven ikke er beskrevet. Går ud far det er det man skal skrive i feltet "beskrivelse" Så er der feltet "finansiering" som skal udfyldes...Men hvad skal det udfyldes med? osv. Mvh. Nikolaj |
Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk