Hej Aminoer Jeg vil høre jer, havd i tænker et grundkursus i seo må koste? Jeg har lokalerne og den seo konsulent som skal undervise, men mangler lidt feedback hvad du som iværksætter vil give for sådan et kursus? Da jeg selv er af den opfattelse, at vi som iværksættere ikke har alt for mange penge til dette, havde jeg en ide om, at dette skulle ligge mellem 500 til 1000 kr. for et arrangement på ca. 3 til 5 timer. Hvad siger i, kom med noget feedback, samt om det er aktuelt i dag, hvor der er mange udbyder af samme? Hilsen Brian Fjelde |
fjelde:kom med noget feedback
Det afhænger vel af, hvem din "seo konsulent" er. Hvis det er en meget dygtig person med stort brand og 10 års erfaring er 500-1.000 kr jo ekstremt billigt.
Hvis du kun får 5 deltagere og sætter prisen til 500 kr, så er der jo ikke meget tilbage til udgifter til lokale, underviseren og til dig selv.
Er målgruppen iværksættere, så har du ret i, at det er en målgruppe, som ofte ikke har så mange penge, og det skal gerne være gratis eller så billigt, som muligt.