Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad må et grund seo kursus på mellem 3 til 5 timer koste?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil høre jer, havd i tænker et grundkursus i seo må koste? 

Jeg har lokalerne og den seo konsulent som skal undervise, men mangler lidt feedback hvad du som iværksætter vil give for sådan et kursus?

Da jeg selv er af den opfattelse, at vi som iværksættere ikke har alt for mange penge til dette, havde jeg en ide om, at dette skulle ligge mellem 500 til 1000 kr. for et arrangement på ca. 3 til 5 timer. 

Hvad siger i, kom med noget feedback, samt om det er aktuelt i dag, hvor der er mange udbyder af samme? 

Hilsen 

Brian Fjelde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:56

fjelde:
kom med noget feedback

Det afhænger vel af, hvem din "seo konsulent" er. Hvis det er en meget dygtig person med stort brand og 10 års erfaring er 500-1.000 kr jo ekstremt billigt.

Hvis du kun får 5 deltagere og sætter prisen til 500 kr, så er der jo ikke meget tilbage til udgifter til lokale, underviseren og til dig selv.

Er målgruppen iværksættere, så har du ret i, at det er en målgruppe, som ofte ikke har så mange penge, og det skal gerne være gratis eller så billigt, som muligt.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:00

Hvis du virkelig har en mand der har et CV der taler for sig, rigtig god erfaring og ikke mindst evne til at formidle det videre syntes jeg ikke 1000 kr ville være slemt.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Skrevet kl. 00:09

Hej Jan og Fonne 

Den konsulent jeg har, har ca. 5 års erfaring fra de største seo selskaber i danmark, og arbejde med de største brand.

Jeg har gode lokaler der venter på at blive brugt, og som allerede er købt og betalt. 

Men dejligt at høre, at i mener at det ville være positivt, men også rigtigt at det også kan blive for billigt.

Men tak for feedback, som jeg helt sikkert kan bruge til meget. 

Sig gerne til hvis i vil være med på det første, til en nedsat speciel pris, for at i deltager og kommer med råd.

Hilsen 

Brian Fjelde

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:33

Hvor vil det blive henne i landet ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 00:39

Nu er jeg ikke den store SEO nørd, så hvor meget kan man nå at få ud af 3-5 timer? Ville der evt. være grundlag for et weekend kursus, hvor du f.eks. også tilbød let frokost, vand, øl, kaffe, kage? Så ville du kunne tage en del mere for det pr. deltager, 2-4000 kr. måske.

Mit forslag er på baggrund af at jeg er fra Nordjylland og kan se du er fra Herlev, så går ud fra du forestiller dig kurset afholdes i det område. Jeg ville være mere tilbøjelig til at tage turen derover hvis det varede mere end 3-5 timer. :) Er selvfølgelig klar over at jeg nok ikke er i din målgruppe, men det er værd at overveje som en udvidelse efter de par første succesfulde kurser. 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:36

Kr. 1.000,00 for 5 timer er jo uhyggelig billigt i kursus sammenhæng.

Vil tro, der nemt bliver fyldt op - men som andre skriver, det afhænger meget af konsulentens "navn".

Føns smækkede et sammen i Odense (mener det var ham) til lige under 1.000,0 og der blev så vidt jeg husker hurtigt fyldt op.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 12:30

Hvilken værdi giver du dine kursister, dvs. hvilken værdi får de med derfra? Når du ved ca. det kan du prissætte derefter. Hvis værdien de kommer derfra med er mere end det de betaler, så kan det sælges.

Jeg ville tage min. 1000 kroner pr. person, hvis din konsulent gør det rigtigt vil de komme derfra med meget højere værdi.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 43
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 12:38

Normal prisen for sådan et kursus er omkring 3.500, det synes jeg personligt er meget dyrt, hvis du kan sætte et 5 timers kursus til omkring 1.500 kr. vil jeg tro at du hurtigt kan få det fyldt op med den rette omtale, det er et emne som mange er interesseret i og noget som stort set alle der har en hjemmeside bliver nødt til at vide noget om, så bare kom igang og husk at tilbyde det her på amino når det er færdig udviklet! glæder mig til at høre mere om det når du nærmer dig en start dato.

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Skrevet kl. 22:41

Hej Alle 

Tak for feedback, og der er helt sikkert noget vi inden for kort tid vil lancere. 

Jeg har ved flere lejligheder fået undervisning af denne konsulent, som giver utrolig meget viden, og kan snakke solen sort. 

Stedet bliver i herlev, og hvis det bliver en succes så vil der med garanti blive ført over storebælt. 

jeg vil poste det her på amino, så følg med, og jer som har deltage her, vil få en god rabat

Skal høre, hvad i syntes der skal indgå i sådanne et kursus? vil det være en ide, at alle dem der tilmelder sig, får en wordpress hjemmeside med i prisen, som kan være den der arbejdes ud fra, og senere kan bruges som linkbuilding side, eller blive den primær side.

men en side der er inkluderet med standart design? 

Hilsen 

Brian Fjelde

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)