Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesiden er nu i luften!!

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 44
Fra  www.plbold.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Sammen med en ven har jeg arbejdet en del måneder på at få stablet en hjemmeside omkring Premier League på benene. Nu er siden I luften, og vi kunne godt tænke os lidt feedback - Så hvad synes I om den? :)

Her er linket til siden: http://plbold.dk/

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Mar 12
Fra  Impulskontrol.dk Skrevet kl. 21:04

Flot site!

Er der nogen planer on at tjene penge?

Winnermind forandringsledelse - vejen til bedre beslutninger

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:14
Super fedt site. Det kunne sagtens blive min faste side, når jeg tjekker fodbolden. Det skal du virkelig have ros for. Virkelig fedt, og lavet med stil.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 21:15

Den rammer vidst målgruppen ganske godt designmæssigt og indholdet ser også ud til at være i orden, så det er fjong.

Dog er der problemer med beskæringen af thumbs. Det bør I justere, så toppen af billederne ikke skæres af. De er også en 10-20 pixels for brede.

Ligeledes bør I justere udseendet på jeres Adsense annoncer. Det ser ikke så smart ud med hvide reklamer på sort baggrund.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:24

Super fedt og anderledes design Yes

Men hvor er det dog synd med de grimme annoncer - prøv at finde nogle andre måder at tjene penge på, som passer ind i konceptet.

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 59
Fra  Enok Vagt og Sikkerhed Skrevet kl. 21:30

Det´ er en rigtigt fin side, der er blevet lavet.

Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:32

Super fin side.
Nu går jeg selv op i fodbold og specielt Premier League, så jeg vil da følge siden!

Det vigtigste ved en fodboldside er at have gode, aktuelle nyheder leveret hurtigt, og det ser jo ud til at have været ganske godt indtil nu.
Godt arbejde, jeg glæder mig til at følge jer! 

Tilmeldt 16. Jan 13
Fra  www.plbold.dk Skrevet kl. 21:32

Lars Steffens:Mange tak! Ja, det er formålet - vi er tæt på et par aftaler, som også kan gøre siden væsentlig pænere! :) 

Mathias Dahl Nielsen: Det er vi rigtig glade for at! :)

Tim J. Nielsen: Det er vi opmærksomme på, og er noget vi arbejder på! Som sagt er vi tæt på nogle aftaler, hvor reklamerne er noget pænere! :)

Jesper Laugesen: Der varer ikke lang tid, før der kommer andre på, men er faktisk overrasket over, hvor meget de egentlig giver af indtægt :) 

Hvis I kender nogle, som måske har en virksomhed, der henvender sig til vores målgruppe (13-25 år og mænd), så kan personen måske være interesseret i en billig reklame/annonce! :)

Tilmeldt 16. Jan 13
Fra  www.plbold.dk Skrevet kl. 21:40

Det er vi glade for at høre! Husk at inviter dine venner på Facebook til at like siden (hvis du har Facebook) ;)

Aktuelle nyheder er står øverst på vores prioriteringsliste - der vil også komme en række dybdegående analyser, når sæsonen er i gang! Derudover håber vi på at have en blog med en PL-spiller - Kunne være RIGTIG fedt!

Tilmeldt 4. Jul 13
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:53

Flot hjemmeside. 

mvh

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)