Har du malerier på kontoret?
Tilmeldt 29. Aug 12
Fede Malerier
Skrevet
11-07-2013 kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4.0 stjerner givet af 1 person
Svar
Jeg har lige fået 200 fede malerier i sortimentet. Hvad synes I om udvalget? Er det noget I vil have hængende?
Kritik og forslag modtages gerne.
http://www.luceart.dk/malerier-c-29
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Synes det er et godt udvalg og fede malerier. Om jeg vil have nogle af dem hængende - ja.
Svar
Tilmeldt 19. May 08
Syntes det er super fede billeder, og søgte jeg i den prisklasse til et kontor ville mange af dem da klart være aktuelle.
Svar
Tilmeldt 29. Aug 12
Fede Malerier
Skrevet
11-07-2013 kl. 17:28
Svar
Hvad synes I om priserne?
- Det er IKKE Kina malerier. De er lavet i Spanien og kvaliteten er langt bedre end det man kan købe i butikkerne og hos alle konkurrenterne. Ekstra tyk canvas dug, miljøvenlige farver og en ekstra tyk galleriramme.
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Dem der er tilbud på, har nogle gode priser ;-) Jeg regner med at sende en ordre afsted om et par uger, er der stadig tilbud der?
Svar
Tilmeldt 19. May 08
Syntes sådan noget som malerier er svært at sætte pris på, men dem jeg kiggede på der havde tilbuds pris virkede ikke helt siden af.
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
De er super flotte, bestemt noget jeg ville købe både til kontor og privat :)
Jeg kigger nok forbi shoppen når jeg engang har lidt mere plads til billeder på væggene ;)
Svar
Tilmeldt 29. Aug 12
Fede Malerier
Skrevet
11-07-2013 kl. 20:24
Svar
Det lyder til at jeg har ramt rigtigt så. Jeg regner med at får ca 1000 malerier i alt om et halvt års tid.
Tilbuddet gælder i 2 uger og er kun et indtroduktionstilbud
Svar
Tilmeldt 22. Apr 13
Oliver123
Skrevet
11-07-2013 kl. 21:47
Svar
Hej, kan jeg få lidt rabat , jeg kunne godt tænke mig 300 styks af dem der koster 1100 kroner - de skal sælge videre i et andet land.
Svar
Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Malerierne er ikke mig, men synes din shop er ganske pæn.. :-)
Svar