Hej amino'er Har surfet lidt rundt på nettet og kigget lidt på bil, men det eneste jeg kan finde er "brugt bil" sider. Hvordan kan det være at man ikke kan købe sin sprit nye bil online, ligesom det tv man lige har været en tur i fona og kigget på og så derefter gået hjem på nettet og bestilt det hjem til en lavere pris? Så fik bare en sjov ide oppe i hovedet: Mener bare at mange Bilforhandlere er jo villige til at handle med sine kunder, men hvis de nu lavede sig en online shop og gik lidt ned i pris på de nye biler eller gav lidt mere ekstra udstyr, hvis folk gik online og købte, så ville de jo afdække et meget større markedet ville jeg mene, så har de bare de lidt mere gammeldags kunder, der vil købe i butikken og de unge, der i forvejen køber alt over nettet. Så kan man gå ned og prøvekøre bilen , få en snak og så tage et kig på nettet hvor evt. alle bilforhandlere er online på et fælles site, lidt ligesom Miinto.dk bare med biler. Kunne godt tænke mig at høre jeres mening omkring hvorfor det ikke allerede er i DK og om for -og ulemper ved min skøre ide :-) Mvh. |
"og ulemper ved min skøre ide "....
Jeg kender INGEN der køber en ny bil uden at prøvekøre den først.
Og så har man jo hørt rigeligt om at f.eks. fotoudstyrsforretninger lider rigtig meget under den tendens, som desværre er ved at brede sig. Folk kommer og oser, får masser af info og gode råd, spilder forhandlerens tid, for så at gå hjem og surfe sig til den billigste udgave af udstyret og købe over nettet.
Det er, i min verden, ikke fair over for forretningerne.