Hejsa alle experter:) Nu har jeg været igang med adwords i en uges tid, jeg må sige jeg er blevet hooked, synes det er super interessant. Jeg laver hele tiden fejl og bliver konstant klogere på det. Er der nogen der har en skabelon, en idé eller en teknik hvorpå man nemt kan overskue og ind dele sine søgeord i de forskellige kategorier og annoncer? Jeg har jo lavet den klassiske begynderfejl bare at smide om mig med søgeord uden rigtigt at have gennemtænkt det, så nu vil jeg have trukket alle søgeord ud igen og så få dem lagt i system, lave mange flere annoncer og kategorier og bruge færre søgeord pr annonce, men kæft et stykke arbejde. Nogen af jer experter derude der har en smart måde at få det i system, eventuelt en skabelon i excel eller et andet program. og hvordan indeler i selv jeres søgeord? kæft et dejligt vejr i dag, frisk brise og solskin, tror jeg vil ud og fange en kæmpe fisk i aften:) bedste hilsner |
Hej Jens
Jeg lyttede til denne podcast så sent som i går - og den sparker virkelig R*V!
Jeg er sikker på, at den kan hjælpe dig med mange af dine spørgsmål
Hvis du er smart:
Så tager du podcast'en med ud at fiske. Det er jo en ren win win situation - fisk på krogen samtidig med, at du bliver klogere på adwords. Knæk og bræk
Venlig hilsen
Simon