Mit budget ligger på 2000-3000 kr, og der er selvfølgeligt en deadline som ligger ca 1 oktober. Ang. oplag, så er det mellem 100 og 250 alt efter pris.
Jeg håber at der er nogen der kan give et tilbud, eller henvise til trykkerier som kan klare opgaven.
...enig. For 2-3.000 kr. kommer du ikke i nærheden af det antal plakater du ønsker.
Men hvorfor gør du ikke som så mange andre og selv klæber dem op på nogle masonitplader eller lignende? De gange vi har lavet valgplakater har kunderne typisk valgt selv at klæbe dem op - både for at spare penge, men også fordi pladende har det med at "gå i arv" og nogle af de ældre kredsmedlemmer hygger sig med at stå og tapesere plakaterne op.
Så hvis du kun skal have trykt plakaterne, så kan du komme ret langt for 2-3.000 kr. hos os. Men hvis det også skal være inklusiv plader, så ser det noget anderledes ud.
Men for at svare på dit tidligere indlæg, så regner jeg med selv at sætte plakaterne op, og egentligt burde det jo være muligt at finde nogen som kan nærme sig prisen på 27,50 kr per plakat i et mindre oplæg end 250 stk.
Forresten en fed hjemmeside du har. Fedt at bruge lyserød og sort sammen.
Takker - Men den er ved at være noget slidt efterhånden. Jeg tror vi har haft den i en 7-8 års tid. Du ved hvor du kan finde mig hvis du har brug for nogle priser på selve plakaterne .
Madrid << Har du fået dårlig karakter bare for at minde om at opsætning også koster? (det gør det så i øvrigt ikke altid, da der er mange som bruger frivillige fra valgkredsen).