Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af valgplakater søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Larsen-Gruppen.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Da jeg stiller op til kommunalvalget senere i år, så søger jeg et trykkeri der kan give et godt tilbud på trykning af valgplakater.

Pt. har jeg fundet dette tilbud http://www.harboe-skilte.dk/Valgplakater.html, og jeg er interesseret i et lignende produkt ala 3 mm. kanalplade i polypropylen (PP).

Mit budget ligger på 2000-3000 kr, og der er selvfølgeligt en deadline som ligger ca 1 oktober. Ang. oplag, så er det mellem 100 og 250 alt efter pris.

Jeg håber at der er nogen der kan give et tilbud, eller henvise til trykkerier som kan klare opgaven.

Med venlig Hilsen

Richardt Radek Larsen

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:15
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

HejSmile

Tror ikke du får meget for de 2.000-3.000krSmile Vil du selv hænge dem op? Ellers koster dette jo også penge...

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

...enig. For 2-3.000 kr. kommer du ikke i nærheden af det antal plakater du ønsker.

Men hvorfor gør du ikke som så mange andre og selv klæber dem op på nogle masonitplader eller lignende?
De gange vi har lavet valgplakater har kunderne typisk valgt selv at klæbe dem op - både for at spare penge, men også fordi pladende har det med at "gå i arv" og nogle af de ældre kredsmedlemmer hygger sig med at stå og tapesere plakaterne op.

Så hvis du kun skal have trykt plakaterne, så kan du komme ret langt for 2-3.000 kr. hos os.
Men hvis det også skal være inklusiv plader, så ser det noget anderledes ud.

/Jesper

Tilmeldt 25. Jun 13
Skrevet kl. 13:45

Mega grineren jeg får negativt karakter fordi jeg sagde detSmile

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Sep 12
Fra  Larsen-Gruppen.dk Skrevet kl. 13:47

ikke af mig.

Men for at svare på dit tidligere indlæg, så regner jeg med selv at sætte plakaterne op, og egentligt burde det jo være muligt at finde nogen som kan nærme sig prisen på 27,50 kr per plakat i et mindre oplæg end 250 stk.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Sep 12
Fra  Larsen-Gruppen.dk Skrevet kl. 13:49

Det er selvfølgeligt en mulighed at skille plakat og plade fra hinanden, men jeg skal lige regne lidt på det.

Forresten en fed hjemmeside du har. Fedt at bruge lyserød og sort sammen.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:19

Lord Richardt Radek Larsen:

Forresten en fed hjemmeside du har. Fedt at bruge lyserød og sort sammen.

Takker - Men den er ved at være noget slidt efterhånden. Jeg tror vi har haft den i en 7-8 års tid.
Du ved hvor du kan finde mig hvis du har brug for nogle priser på selve plakaterne Geeked.

Madrid << Har du fået dårlig karakter bare for at minde om at opsætning også koster? (det gør det så i øvrigt ikke altid, da der er mange som bruger frivillige fra valgkredsen).

/Jesper
Tilmeldt 25. Jun 13
Skrevet kl. 14:23

Jeg ved det ikke. Jeg fik en mail om at mit indslag havde fået 1 stjerneSmile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)