Du kan være stensikker på at microsoft licenser ikke sælges og sendes ud i antal som email form til videre salg - og samme med de betalte antivirus - så fingrene væk, og husk, du kan ofte foretage "andeprøven": - Hvis den går som en and, flyver som en and og rapper som en and - så er det nok en and - så dit instint overfor at det nok var for billigt og pirat licenser, fungerede jo
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Nu er det jo nok Windows 7 og Kasper Sky Antivirus og lignende koder som kan købes for en 20`er i Kina som trådstarter tænker på. Det du viser der kan han jo ikke tjene penge på.
Jeg skal snart til at importere nogle software licenser fra udlandet. Tror det er udenfor eu, men har fundet nogle wholesale sider der sælger det jeg søger.
Spørgsmålet er bare, hvad er reglerne for told osv hvis jeg modtager varen elektronisk? Altså på mail? (Digitale vare)
Hvad kan risikoen være for at de måske kan være ulovlige? Har en mistanke om at de måske godt kunne være ulovlige men er der ikke en mulighed for at undersøge dette?
Min licens nøgle til mit Eset Smart Security fik jeg da også per mail
Vi taler ikke samme sag. Videre forhandlere får ikke en større mængde licenser tilsend i en E-mail, som du så plukker fra og sælger videre. Der er enkelt elementer som slut bruger kan få via mail, også i antivirus, men ikke ex 40 licens nøgler fra en anden vidersælger
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER