Hej Aminoer Jeg har simpelt hen fundet de fedeste møbler i massiv Teak og maghoni, disse møbler er i den tunge ende af den økonomiske skala og har så gennemført en kvalitet at jeg ikke kan andet end at blive draget imod dem. Dette er møbler der holder resten af livet. Utroligt lækkert håndværk jeg ikke har set lignende siden de komoder min gamle bestefar som var møbelsnedker i 50'erne lavede. Jeg har selvfølgelig gjort mit googlen og det er ikke mange steder man kan købe den slags møbler nye nu om dage, eller er det bare mig der ikke kan finde det? Jeg vil jo selvfølgelig gerne i kontakt med firmaer der importerer og sælger denne slags møbler for at tage en dialog med nogle folk der ved noget om dette og som muligvis kunne se det samme i det som jeg. Er det bare ikke moderne nu om dage eller er der folk der køber den slags stadig? |
Lars:Er det bare ikke moderne nu om dage eller er der folk der køber den slags stadig?
Jeg tror stadig der er salg i disse eksotiske træsorter,, specielt hvis prisen er rigtig,, om det er moderne i disse dage, skal jeg ik kunne kloge mig på, men det er kvalitets træ, og holbarheden rækker ud over vores levetid,
Når jeg kommer ud og skal lave en gulvslibning på et mahogni gulv, bliver jeg lidt betaget af denne flotte mørke træsort,, jeg syntes personligt af disse typer træ holder max,,