Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino bokse i Wordpress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har et meget simpelt spørgsmål. Disse bokse ude i højre side af Aminos startside for debat:

Hvad er det for nogle? Altså hvad hedder de og hvordan kan man lave dem? Kan det lade sig gøre at få sådan nogle på et Wordpress hjemmeside?

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:50

Du kan finde dem under widgets.

HVordan de ser ud, kommer helt an på hvilken theme du har samt hvor meget du kan ændrer i dem.

Du skal som regel også lige ændre selve siden til at kunne vise widgets, men igen kommer det helt an på hvilken theme det er du bruger.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58

Tak for det hurtige svar Smile Men kunne du evt. kommer med en lidt mere detaljeret forklaring på hvordan jeg får dem frem på siden, hvad de hedder (hvad jeg skal trykke på under "widgets") og hvordan jeg bestemmer indholdet? Og jeg bruger Arras Theme Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32

Der hvor indholdet står på mine sider på mit website, hedder #container. Så jeg går vel udfra at det er disse #containere, som jeg skal have fat i. Men hvordan og hvordan bestemmer jeg positionen på dem? F.eks hvis jeg nu vil have to-tre ude i siderne som billedet i #1 lige under hinanden. Den ene skal indeholde et billede og overskrift, anden skal indeholde reklamer og den tredje skal indeholde noget helt tredje.

Dette er et af de sidste trin, før jeg bliver færdig med min første Wordpress side, så jeg ville blive enormt glad, hvis et par venlige Aminoer kunne finde tid til at guide mig igennem dette Huh?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

Søger stadig svar Smile

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 21:37

Google det :-)

find dit themes support side, der er oftest mange svar! :)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 21:49
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)