Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo og Youtube?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Kære Aminoer

Hvor meget hjælper Youtube på optimering af ens hjemmeside.

Og hvad skal der til så man få den maksimale optimering?? Tekster under beskrivelser eller???

ER ret ny med at bruge youtube::)

Mange tak L

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Youtube hjælper dig ikke med at optimere på din hjemmeside. Med mindre det er tutorials du skal se på ang. optimering af ens hjemmeside.

Optimering af ens hjemmeside er når du har ting som:

1. Unikke over skrifter

2. Unikke tekster

3. Korrekt brug af h1, h2 osv.

4. En god beskrivelse af dine "produkter"

5. Ingen DC

6. God internt link struktur. Især med vigitge linkt som peger på den sider der har det indhold du vil have frem på google.

7. Optimering af din tekst til en fin balance mellem dine besøgende og keyword densitet for søgemaskinerne.

8. osv....

Der er utrolig mange ting du kan gå i gang med,

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 13:06
Hej

Det lidt overset hvor meget man kan få ud af videoer i forbindelse med SEO, på vores website har Thomas Rosenstad begået et gæste indlæg omkring emnet som du med fordel lige kan læse igennem.

Og det skal selvfølge ikke glemmes hvad video ellers kan gøre ved din webshop eller website, konverteringsoptimering, how to guides, virksomheds præsentation, e-learning og meget andet er kun nogle af de ting der kan gøre en forskel.

Og når man skal igang med video så bør man også overveje om det skal være filmede optagelser eller animerede film, på det punkt kan du evt hente lidt inspiration på vores side med cases, der kan du se hvad andre har gjort http://ballistic.dk/cases/

Video kan på mange niveauer betale sig, så det er bare med at komme i gang ;-)

/Meik
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 13:08

vonbale.dk:

Og hvad skal der til så man få den maksimale optimering?? Tekster under beskrivelser eller???

Hej,

Optimering af dine YouTube-videoer er et område for sig selv, og har ikke som sådan noget at gøre med SEO på dit website.

Du kan læse min guide til YouTube Video SEO for en grundig beskrivelse af hvad der skal til for at ranke højt med dine videoer.

Har du konkrete spørgsmål svarer jeg også meget gerne på dem her i tråden!

mvh

Tobias Ehlig

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:03
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

tak for alles svar jeg ved hvad Seo optimering er, det var ikke det jeg spurgte om.Jeg kan jo se at youtube forbedrer min placering på google. 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)