Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blondine søger hjælp til oprettelse af mail m.m.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Fra  TalMedMig Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg ønsker en g-mail der hedder eva@talmedmig.dk men kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg gør.

Jeg har ikke lejet domænet endnu.

Jeg skal som udgangspunkt ikke have en hjemmeside - er det så nødvendigt med et webhotel?

Når jeg går i Google Apps (som jeg mener er stedet jeg kan oprette en gmail til erhverv) skal jeg indtaste min mail adresse - men jeg har den jo ikke endnu....???

Hjæææælp mig - please Skype-Speechless

/Eva

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 22:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Eva

Her er en list over hvad du skal gøre for at oprette en mail.

1. Gå ind på WWW.Google.dk

2. Oppe i højre hjørne står der Log Ind, tryk her.

3. Derefter står der igen i højre hjørne "Tilmeld dig"

4. her skriver du alt der skal udfyldes.

Mvh Mathias

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Impulskontrol.dk Skrevet kl. 22:06

Du skal dels købe domænet (www.talmedmig.dk), f.eks. gennem en egnet host. www.surftown.dk f.eks.

Så skal du oprette en gmail konto, f.eks talmedmig@gmail.com.

Derefter skal du logge ind på din surftown-konto og sætte din eva@talmedmig.dk konto op. Her kan du også vælge at sende alle mails videre til din gmail konto. 

I din gmailkonto vælger du at bruge eva@talmedmig.dk som afsender adresse.

eva@talmedmig.dk fungerer derefter i praksis som din gmail-adresse. 

Winnermind forandringsledelse - vejen til bedre beslutninger

Fra København
Tilmeldt 18. Jun 13
Fra  TalMedMig Skrevet kl. 22:18

Tusind tak Lars

Så jeg "slipper ikke" for at købe et webhotel hos Surftown selv om jeg ingen hjemmeside skal have??

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Mar 12
Fra  Impulskontrol.dk Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Nej.

Og desuden er det med wordpress blevet så let at lave en hjemmeside at du kan lære det på et par dage. 

Hvis du forstår engelsk vil jeg foreslå at du ser et lynda worpress kursus igennem mens du sætter en skelet hjemmeside op.

Der er ingen fremtid i forretninger som ikke er på nettet

Kom ind i kampen!

Lars

Fra København
Tilmeldt 18. Jun 13
Fra  TalMedMig Skrevet kl. 22:41

Det kan der være noget om men mine kunder finder jeg igennem netværk osv. Jeg er freelance bogholder og har kun 4-5 kunder. 

Det jeg pt er træt af er at hver gang jeg skal bede kunder/skat/revisorere o.l. om at maile mig noget skal du sende til min hotmail - og det virker ikke særlig professionelt....

One.com virker nemt & billigt....???

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 22:54

Hej Eva,

I bund og grund behøver du faktisk ikke et webhotel, blot et domæne og en DNS(Til at styre dit domæne)

Dog kan vi hos Meebox tilbyde dig et webhotel til 10kr om måneden og domænet for 45kr - vi hjælper gerne med email opsætningen via vores live chat, og vi tilbyder også både Website Builder og One Click Installer af bla. Wordpress til din hjemmeside.

Tag et kig på www.meebox.net og kontakt gerne supporten, hvis du har spørgsmål eller udfordringer.

Mange Hilsner

Casper Fischer
meebox.net 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Mar 12
Fra  Impulskontrol.dk Skrevet kl. 22:59

One.com er billig, men du får ofte kun det du betaler for. Hvis du stadig er revisor om 5 år så er det måske smart ikke at have malet dig op i et hjørne for at spare et par hundrede. Det er svært at flytte til en anden host når først man har lavet en hjemmeside. Lettere at gøre ting rigttigt fra starten.

/Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04

Lars Steffensen:

Du skal dels købe domænet (www.talmedmig.dk), f.eks. gennem en egnet host. www.surftown.dk f.eks.

Så skal du oprette en gmail konto, f.eks talmedmig@gmail.com.

Derefter skal du logge ind på din surftown-konto og sætte din eva@talmedmig.dk konto op. Her kan du også vælge at sende alle mails videre til din gmail konto. 

I din gmailkonto vælger du at bruge eva@talmedmig.dk som afsender adresse.

eva@talmedmig.dk fungerer derefter i praksis som din gmail-adresse. 

Det var egentlig en smart måde at få en "egen-domæne-mail" som gmail, uden at betale for google apps!

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 15:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Eva Fielitz Østergaard:

Tusind tak Lars

Så jeg "slipper ikke" for at købe et webhotel hos Surftown selv om jeg ingen hjemmeside skal have??

Passer ikke, du kan bare booke domænet ved gratisdns.dk, det koster dig de 45 kr om året for domænet og så kan du ellers smide din mail, evt hjemmeside og hvad du ellers finder på hvor det passer dig.. Bruger gratisdns til alle mine domæner på den gode side af 10 år nu.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)