8831.Kort om ejeren.pdfKort om ejeren: Mit navn er Asger Teglgaard. Jeg er 20 år "ung" og jeg elsker at sidde foran min computer. Jeg bruger rigtig meget af min tid på internettet med gaming, programmering, photoshop og andre kreative programmer. Desuden er en af mine hobbyer fotografering. Jeg synes det er helt fantastisk, man kan finde en masse lækre blogs, med flotte kvalitetsbeviste artikler, om det emne man søger. Jeg synes google er et fantastisk redskab, og har også basisviden inden for SEO. Kort om sitet:- Engelsk sproget website - 18.000+ unikke besøg - 150+ artikler om software hardware, internettet, gaming osv. - Lækker og funktionel wordpress opbygning - Adsense og affiliate muligheder - Flot deisgn (logo, webdesign, bannere) Forventninger til sitet:Mine forventninger sitet med en eller flere nye partnere: - Få siden til at være aktiv, med +5 artikler om ugen. - SEO optimering - Bruger interaktion (forum, afstemninger, lign.) - Nye tiltag (idéer fra partnere + mig selv) - Indtjening via. Affiliate og Google. Evt. få relevante firmaer, som partnere. Hvad søger jeg?Jeg søger en eller flere personer der kan svare ja til følgende: - Elsker at sidde foran sin computer - Kan lide at fordybe sig inden for relevant emner (hardware, software, gaming, internettet) - Har kendskab til Wordpress - Er fyldt med idéer og gåpåmod - Kan skrive og tale flydende Engelsk. (Korrektur, kan rettes af andre) - Har mod på at skrive artikler - Er glad for at snakke og kommunikere Hvad får en kommende partner ud af samarbejdet? - En del af overskuddet (Vi laver en kontrakt, hvor alle er tilfredse) - Mulighed for at være en del af et større site, der kan gøres meget større - Få respons på sine artikler med mange besøgende og kommentarer Her til sidst:Alle er velkommende til at stille spørgsmål her, eller skrive til mig i PB eller på mail 24-7@asgerteglgaard.dk Det er muligt at blive 50/50 partner i sitet, eller overtage hele sitet selvfølgelig mod betaling. Vil du gerne se siden, eller beviser på besøgstal, så skriv til mig.
Håber det vækker interesse.
|
Hej Asger.
Har smidt dig en PB. Har i forbindelse med mit ingeniørstudie gang i en del hardwareprogrammering (c++) og er derfor pt. selv rimelig meget inde i hardware verdenen.
Mvh Linnart