Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror i det kommer til at lykkedes med en 13 årige gut?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej mit navn er Osama Cetinkaya, jeg er 13 år gammel og søger hjælp, tror i dette kan lykkedes

Jeg er i gang med Autodeals.nu med min partner Biran Fjelde, Autodeals er et site hvor man kan komme ind og finde en masse god tilbud der kommer fra autoværksteder, her på siden kan man spare tid og penge på autoreparationer, Autoværkster kan komme ind, finde et godt tilbud, købe dealen og vi vil enten tjene pr. deal eller et månedligt beløb, Vi kommer til at promovere gennem de sociale medier, google, youtube med reklame video (Reklame video kan ses på, www.autodeals.nu , Og måske TV. 

Jeg ville høre om i tror det kommer til at sælge, tror i folk vil benytte siden, Tror i det bliver til noget, Jeg tror ihvertdfald på det, og jeg vil give alt hvad jeg har til at gøre det til noget stort, men det kræver også en fandens arbejde, og det er jeg med på! 

Men tror i det vil gå? Jeg har også lagt mærke til når jeg ringer til et værksted og spørger om de er interesseret at de synes det lyder lidt utroværdig og det har jeg fuld fortåelse til, og noget gange griner de, hvad synes i jeg kan gøre ved det?

Kom med jeres kommentar, kom med en ide, ændring, eller noget helt andet!

PS: Hvis du kender et værksted der kunne være interesseret så mail mig gerne på,

Info@autodeals.nu el. Osama.cetinkaya@gmail.com

Med venlig hilsen
Osama Cetinkaya 

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 02:12

I kommer nok til at mærke skarp konkurrence fra http://www.autobutler.dk/ med en rating på 9.3/10 baseret på 1894 anmeldelser på Trustpilot. Jeg kan dog se at en del af kunderne på Trustpilot nævner lang behandlingstid som et problem, så måske I kunne konkurrere på den parameter. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 02:17

Det jo slet ikke det samme, lidt magen til, men ellers ikke. :-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Osama:
Jeg ville høre om i tror det kommer til at sælge, tror i folk vil benytte siden, Tror i det bliver til noget, Jeg tror ihvertdfald på det, og jeg vil give alt hvad jeg har til at gøre det til noget stort, men det kræver også en fandens arbejde, og det er jeg med på!

Det er 100% op til jer! Hvis I skaber noget godt, som giver brugerne gode fordele, og det er troværdigt og nemt at bruge, og ellers lægger et stort arbejde og vedholdenhed i det, så ja, hvorfor ikke.

Det bliver helt sikkert op ad bakke i starten, det er nok ikke et nemt projekt, da jeg har indtryk af at autobranchen ikke er den nemmeste at bryde igennem til. 

Måske I kunne prøve at få deals på bilvask og detailing til at starte med. Jeg ved fra Groupon her hvor jeg bor, at bilvask er MEGET populært. Der bliver solgt rigtig mange bilvask deals.

Mvh Carsten

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 19:31

Tusind tak - Skal nok få set på det! :) 

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:39

Hej Osama, 

Fedt med dit --mod! Jeg er sikker på, at du vil lære rigtig meget, som du på et senere tidspunkt kan benytte i livet. 

Du har ret i, at det kan være svært at blive hørt når man kun er 13 år, og dette vil helt sikkert blive en mærkbar udfordring for jer. Dog betyder det ikke, at jeres projekt ikke kan lykkes, men der bliver måske nød til at blive justeret lidt i forretningsplanen. Har I overvejet, at få en ældre sælger med på projektet? Jeg tror jeres forretning kunne få meget gavn af mere erfaring. Hvis I ikke har råd til at betale løn, kunne I tilbyde et partnerskab (kommissionsaftale). 

Jeg er selv entreprenør, og har været med I rigtig mange projekter - flere succesfulde, men også mange projekter uden kommerciel succes. Min erfaring er, at hårdt arbejde og tålmodighed er vejen til succes. Markedsføringen er naturligvis også essentiel, og jo færre midler (penge) man har, jo mere kreativ må man være. Sidst, er det vanvittigt vigtigt, at man har en fuldt fungerende platform - uden fejl - da dette vil skæmme eventuelle kunder væk. 

Jeg har været inde og se på jeres platform, og for at være ærlig tror jeg, at skal I arbejde meget med det visuelle før I vil tiltrække interesse fra jeres besøgende

Sidst, er det vigtigt for jer, at analysere markedet og potentialet. Hvor mange mennesker vil benytte jeres site? Hvad koster det at finde jeres kunder? Hvor mange salg skal I have, for at skabe en bæredygtig forretning? Hvordan adskiller I jer fra jeres konkurrenter? Osv. 

Jeg ønsker dig held og lykke med dit projekt - og dine fremtidige projekter, som jeg er sikker på der nok skal komme mange af. Dine fejl vil blive guld værd i fremtiden, hvis du lærer at benytte dem produktivt. 

Mange venlige hilsner, 

Christian

Maskara.dk - alt om mode, sundhed og skønhed!  

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:01

Har I været ude at snakke med nogle værksteder? Det var jo også en mulighed at tage 6 øl, eller en kande kaffe med ud til at par værksteder og snakke med ejeren om hvad de godt kunne tænke sig for fremtiden. Kunne de tænke sig at kunderne booker i bedre tid, kunne de tænke sig bedre priser, højere synlighed eller hvad er det rent faktisk som de efterspørger. Når I har snakket med 4-5 mekanikkere så er I meget klogere på hvad der skal til for få mekanikkerne til at tilmelde sig, og måske får I nye ideer til hvordan siden skal skille sig ud fra autobutler, og andre sider.

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 23:10

Hej Christian, Tusind tak for din besked - Virkelig fedt, du gider bruge din tid og selvfølgelig, jeg vil selvfølgelig lytte til det du siger og arbejde på det.
Der vil selvfølgelig komme flere Projekter, 100 procent - Det skal nok komme!

Min partner Brian er voksen, ingen problemer i det

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 23:37

Osama:
Min partner Brian er voksen, ingen problemer i det

Måske få ham til at ringe rundt, hvis det giver udfordringer pga. din egen alder?! :-)

Derudover, stærkt du bare griber telefonen og ringer - det er vigtigt og sejt gjort!

Held og lykke!

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 05:43

Tusind tak for båede Ideen og det du skrev til mig. 

MvH  

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)