Hej Osama,
Fedt med dit gå-på-mod! Jeg er sikker på, at du vil lære rigtig meget, som du på et senere tidspunkt kan benytte i livet.
Du har ret i, at det kan være svært at blive hørt når man kun er 13 år, og dette vil helt sikkert blive en mærkbar udfordring for jer. Dog betyder det ikke, at jeres projekt ikke kan lykkes, men der bliver måske nød til at blive justeret lidt i forretningsplanen. Har I overvejet, at få en ældre sælger med på projektet? Jeg tror jeres forretning kunne få meget gavn af mere erfaring. Hvis I ikke har råd til at betale løn, kunne I tilbyde et partnerskab (kommissionsaftale).
Jeg er selv entreprenør, og har været med I rigtig mange projekter - flere succesfulde, men også mange projekter uden kommerciel succes. Min erfaring er, at hårdt arbejde og tålmodighed er vejen til succes. Markedsføringen er naturligvis også essentiel, og jo færre midler (penge) man har, jo mere kreativ må man være. Sidst, er det vanvittigt vigtigt, at man har en fuldt fungerende platform - uden fejl - da dette vil skæmme eventuelle kunder væk.
Jeg har været inde og se på jeres platform, og for at være ærlig tror jeg, at skal I arbejde meget med det visuelle før I vil tiltrække interesse fra jeres besøgende.
Sidst, er det vigtigt for jer, at analysere markedet og potentialet. Hvor mange mennesker vil benytte jeres site? Hvad koster det at finde jeres kunder? Hvor mange salg skal I have, for at skabe en bæredygtig forretning? Hvordan adskiller I jer fra jeres konkurrenter? Osv.
Jeg ønsker dig held og lykke med dit projekt - og dine fremtidige projekter, som jeg er sikker på der nok skal komme mange af. Dine fejl vil blive guld værd i fremtiden, hvis du lærer at benytte dem produktivt.
Mange venlige hilsner,
Christian