Jeg er ved at kigge mig omkring for at finde nogle gæstebloggere til mit website Ansøgning.dk som fortæller om alt indenfor jobsøgning, jobsamtaler osv osv osv nogen der ved hvor og hvordan man finder sådan nogle ?
Det skal naturligvis være emner der er relevante for sitet man skal skrive om :)
Bloggen er vores blog til 123-NewJob.com som vi lige har gjort 100% gratis at bruge for alle.
Jeg ved ikke om jeg eventuelt kan bruges? Jeg blogger en del forskellige steder (bl.a. som ekspertblogger herinde på Amino).
Men jeg kan ikke rigtig blogge om det at søge job, set fra en jobansøgers side af, men jeg kan da blogge om det set fra arbejdsgiverens side af.
Vi er i øvrigt lige pt. igang med at søge efter en ny medarbejder, så emnet er ihvertfald ret "hot" i øjeblikket for mit vedkommende, set i lyset af at jeg lige har siddet og læst +70 ansøgninger igennem i denne forbindelse.
Prøv på http://gaesteblog.dk/. Skriv gerne om hvad man får ud af at skrive et gæsteindlæg hos dig. Du vil nok finde en hel del, der er interesseret i at skrive et indlæg, hvis de må placere et link i artiklen.
Bestemt. jeg vil gerne have så mange vinkler som muligt på bloggen omkring det at være jobsøgende, både fra den jobsøgende, men også fra arbejdsgiver siden er det naturligvis interessant for dem der søger job at høre den side af sagen.
Super, det vil jeg lige kigge på, jeg har intet mod af linke, dog skal det være et pænt og ordentligt site der linkes til, jeg ville ikke linke til hvad som helst på bloggen :)