Hver artikel vi skriver på 300 ord - skriver vi til de brugere vi har, så det er en reklame for dine produkter eller side.
Samtidige opsætter vi et søgeord til artiklen som du bestemmer som kan forbedre din linkbuilding, yderligere lader vi den være på hverdagogfamilie.dk altid, så der er mulighed for trafik til dig altid.
Hvis du ikke ved det så er at sælge linkbuilding ikke særlig godt i googles øjne, læs blandt andet dette: http://behavioraltargeting.dk/undga-kob-af-linkbuilding/.
Dine sidebanner på Hverdagogfamilie.dk kan ikke ses på min skærm ?. Hvor mange besøgende er der egentlig på den side ?. Der er ikke mange der gider komentere på artiklerne.
Dine sidebanner på Hverdagogfamilie.dk kan ikke ses på min skærm ?. Hvor mange besøgende er der egentlig på den side ?. Der er ikke mange der gider komentere på artiklerne.
Du skal bevæge musen over reklamerne i siden så kommer de frem.
VI har ca.10K pr måned og det er os der bestemmer hvilke kommentar der godkendes, da de fleste kommentar der kommer ind hverdag er fra folk der ønsker link til deres sider, hvilket vi sletter.
Jeg kan godt komme med et eks. jeg prøvede hans tilbud på en artikel. Jeg fik 0 trafik. :-)
Vi beklager at du ikke har fået noget salg via artiklen, men vi håber når din side bliver lavet at den vil få mere, men vi anbefaler alle der køber vores artikler at de har en webshop, det giver bedre salg.
Du skal bevæge musen over reklamerne i siden så kommer de frem.
VI har ca.10K pr måned
Der kommer ikke noget frem her når man holder musen på dem ?. Her kan du selv se problemet. Har du noget Data som du kan sende til mig der viser de 10k i måneden ?.