Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

20 artikler til 99kr pr. stk, + Udgivelse

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Du skal bevæge musen over reklamerne i siden så kommer de frem.

Jeg har set på problemet og kan se at via google chrome at alt virker godt, men via explorer at den gør det du siger- Men den vil pop frem i skærmen, hvis du rammer kanten på reklamen, men det er meget præcis i toppen nogle cm. fra toppen man skal det, så jeg vil se om jeg kan justere det. Så tak for info om det.

De andre info du snakker om har jeg sendt vi mail til sig i Pm.

Vh 

Tom

..........

Skal lige nævne at vi stadig har flere Artikler tilbage til 99kr, og at hvis man ønsker mere end en artikel udgivet så kan det også klares, men vi anbefaler det ikke da vi udgiver alle sammen i næste uge, Hvis man altså husker at skrive URL og emnet til artiklen under kommentar når den bestilles - men i kan læse mere om artiklen 300 ord her: http://www.tjnmarketing.dk/home/8-artikel-300-ord.html 

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lukket for tilbudet, men vi tager gerne 2 mere ind inden weekenden men det er først til mølle, så send en PM til mig så sender jeg en rabatkode så de sidste 2 får den til 99kr.

Men vi skriver og udgiver først de sidste 2 i næste uge.. 

(Husk URL og emnet du ønsker vi skriver om)

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)