Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor handler folk ikke?

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

du har helt ret i, at det røde skilt ikke er det fedeste, det var egentlig også kun en nødløsning, for det gik så stærk med at sælge de black mask, at jeg pludselig stod med en masse ordrer, som jeg ikke kunne levere. Jeg måtte efterfølgende til at kontakte kunder der havde bestilt, og forklare at netop det produkt var blevet revet væk....ikke så fedt som nyopstartet...men du har helt ret, godt ser det ikke ud.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:20

Mikkel Kongsfelt:
Har du tracking af dit købsflow? Hvor falder folk fra i tragten?

Det var lige præcist det samme, jeg tænkte. Det kan godt være, at det lige der problemet ligger, men det finder du først ud af, når du kigger på kundernes bevægelser på din webshop. Så hvis du ikke har tracking på dit købsflow er det bare med at komme i gang. Google Analytics kan gøre det for dig.

Resten af Mikkels indlæg er i øvrigt også rigtig godt, så der er 5 stjerner på vej herfra Smile

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 13:30

Hej Mikkel.

Tak for beskeden.

Ja det synes jeg..

Det har jeg desværre ikke på endnu.

Det med log ind vil jeg få set på med det samme. Det kunne godt være en af grundene.

Der skulle meget gerne være tydeligt vist hvor man er i processen. 5 punkter. Jeg har lige set at det faktisk er væk i log ind og kommer frem igen i næste skridt. Det skal vi lige have frem hele vejen igennem.

Der er ikke så mange der har fyldt noget i kurven, så der er ikke så mange der er kommet til købsflow. Men jeg synes helt klart det er relevant at se på..

God ide at fjerne alt overflødigt!

Mange tak.

Mvh. Martin

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 13:40

Hej Fru Hartmann.

Tak for det. Det vil jeg gøre. 

Den engelske tekst er et par steder, og bliver snarrest muligt ændret til dansk. Det har du ret i.

Ang. link. Det lyder mærkeligt. Det vil jeg følge op på med det samme.

Ang. Dig/jer. God ide. 

Tak og tak for beskeden.:)

Mvh. Martin

Fra Kbh
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:44

Jeg har ikke forstand på sider, så jeg tillader mig at komme med mine førstehåndsindtryk, siden gav mig i løbet af de 2 min jeg var inde på den.

1. Jeg synes det er irriterende at der åbnes nye faner hver gang man trykker på noget

2. Hvis siden skal efterlade et "eksklusivt" indtryk, synes jeg den virker for rodet, for meget af alt på forsiden. Det er selvfølgelig en smagssag, og efter min smag virker det ikke efter hensigten.

Siden er ikke dårlig, og vil ikke tale den ned, men blot komme med kundeperspektivet, som kan bruges som konstruktive forbedringsforslag :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:45

Martin Frederiksen:
Ang. link. Det lyder mærkeligt. Det vil jeg følge op på med det samme.

Jeg ved ikke om det er noget på din side der gør det, eller om det er her på Amino...

Lige nu er "problemet" væk.... (kvinder og teknik - eller noget Angry)

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 13:45

Hej Wazza.

Ja det er da helt rigtigt:).

Tak for det.

Mange tak:)

Mvh. Martin

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:47

Borgstrøm:
1. Jeg synes det er irriterende at der åbnes nye faner hver gang man trykker på noget

Dét er altså ikke det jeg oplever. Mon ikke din browser er sat op til at åbne alt i en ny fane?

Kan godt ske jeg er kvinde, og ikke spec. teknisk begavet, men dét der ved jeg dog lidt om. Geeked

Fra Kbh
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:55

Særtsærtsært. Der er spøgelser i min browser. Uden at jeg har rodet ved indstillingerne gør den det heller ikke mere. :)

Den må holde fredagBeer

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 14:01

Hej Allan.

Tak for det:).

Det er helt sikker også en af grundene. Men jeg tror på at det kommer stille og roligt. Det er derfor at der er lavet en "Infobox" til hver brand, så man på den måde kan få lidt mere viden om det man køber. Og man har altid mulighed for at sende det købte retur. Jeg arbejder pt. på at få video lagt på de lidt dyrere produkter, hvor jeg vil fortælle om det konkrete smykke. "Alla kunde spørger ekspedient". Hvad synes du om den ide?

Målet med denne shop er at holde et forholdsvis eksklusivt niveau. Det alene tror og håber jeg godt kan tage lidt længere tid om at få bid, end en billigere side. 

Okay det lyder spændende. Tillykke med det.:). Det er en lidt sjov og meget forskellig måde det starter op på!. Ja man må jo satse på det man tror på.

Der er faktisk solgt i de fleste prisklasser pt. Så jeg kan desværre ikke sige så meget om det endnu. Men jeg tror meget på mit koncept, dog bliver det sikkert en lang og sej kamp at få bid:)..

Tak for din besked og held og lykke med din shop:).

Mvh. Martin 

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)