du har helt ret i, at det røde skilt ikke er det fedeste, det var egentlig også kun en nødløsning, for det gik så stærk med at sælge de black mask, at jeg pludselig stod med en masse ordrer, som jeg ikke kunne levere. Jeg måtte efterfølgende til at kontakte kunder der havde bestilt, og forklare at netop det produkt var blevet revet væk....ikke så fedt som nyopstartet...men du har helt ret, godt ser det ikke ud.
Har du tracking af dit købsflow? Hvor falder folk fra i tragten?
Det var lige præcist det samme, jeg tænkte. Det kan godt være, at det lige der problemet ligger, men det finder du først ud af, når du kigger på kundernes bevægelser på din webshop. Så hvis du ikke har tracking på dit købsflow er det bare med at komme i gang. Google Analytics kan gøre det for dig.
Resten af Mikkels indlæg er i øvrigt også rigtig godt, så der er 5 stjerner på vej herfra
Det med log ind vil jeg få set på med det samme. Det kunne godt være en af grundene.
Der skulle meget gerne være tydeligt vist hvor man er i processen. 5 punkter. Jeg har lige set at det faktisk er væk i log ind og kommer frem igen i næste skridt. Det skal vi lige have frem hele vejen igennem.
Der er ikke så mange der har fyldt noget i kurven, så der er ikke så mange der er kommet til købsflow. Men jeg synes helt klart det er relevant at se på..
Jeg har ikke forstand på sider, så jeg tillader mig at komme med mine førstehåndsindtryk, siden gav mig i løbet af de 2 min jeg var inde på den.
1. Jeg synes det er irriterende at der åbnes nye faner hver gang man trykker på noget
2. Hvis siden skal efterlade et "eksklusivt" indtryk, synes jeg den virker for rodet, for meget af alt på forsiden. Det er selvfølgelig en smagssag, og efter min smag virker det ikke efter hensigten.
Siden er ikke dårlig, og vil ikke tale den ned, men blot komme med kundeperspektivet, som kan bruges som konstruktive forbedringsforslag :)
Det er helt sikker også en af grundene. Men jeg tror på at det kommer stille og roligt. Det er derfor at der er lavet en "Infobox" til hver brand, så man på den måde kan få lidt mere viden om det man køber. Og man har altid mulighed for at sende det købte retur. Jeg arbejder pt. på at få video lagt på de lidt dyrere produkter, hvor jeg vil fortælle om det konkrete smykke. "Alla kunde spørger ekspedient". Hvad synes du om den ide?
Målet med denne shop er at holde et forholdsvis eksklusivt niveau. Det alene tror og håber jeg godt kan tage lidt længere tid om at få bid, end en billigere side.
Okay det lyder spændende. Tillykke med det.:). Det er en lidt sjov og meget forskellig måde det starter op på!. Ja man må jo satse på det man tror på.
Der er faktisk solgt i de fleste prisklasser pt. Så jeg kan desværre ikke sige så meget om det endnu. Men jeg tror meget på mit koncept, dog bliver det sikkert en lang og sej kamp at få bid:)..
Tak for din besked og held og lykke med din shop:).