Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor handler folk ikke?

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke.

Det skal jeg bare have sat mig meget bedre ind i., Der er blevet sat analytics op på siden, så jeg skal bare have bedre styr på at aflæse det..

:)

Tak for beskeden..

Mvh. Martin

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 14:13

Hej

Jeg sidder og tænker på det en af de andre sagde om at nogle af dine produkter er meget dyre.

Hvis nu du ventede med at præsentere de dyre varer før efter folk havde foretaget deres første køb, så kunne du satse på at få solgt de dyrere varer som et mersalg.

F.eks. Når man har lagt et produkt i kurven kunne man henne ved kurven blive præsenteret for et rigtig godt tilbud på en eller flere af de dyrere varer. Sådan at man får at vide at som en tak fordi du køber hos mig, så får du denne vare lidt billigere.

Du kan eventuelt få folk til at tilmelde sig dit nyhedsbrev og på den måde sende dem gode tilbud på de lidt dyrere varer efter de har købt første gang. Ca. En uge efter eller noget i den stil.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:21

Jens Andersen:

Hej

Jeg sidder og tænker på det en af de andre sagde om at nogle af dine produkter er meget dyre.

Hvis nu du ventede med at præsentere de dyre varer før efter folk havde foretaget deres første køb, så kunne du satse på at få solgt de dyrere varer som et mersalg.

F.eks. Når man har lagt et produkt i kurven kunne man henne ved kurven blive præsenteret for et rigtig godt tilbud på en eller flere af de dyrere varer. Sådan at man får at vide at som en tak fordi du køber hos mig, så får du denne vare lidt billigere.

Du kan eventuelt få folk til at tilmelde sig dit nyhedsbrev og på den måde sende dem gode tilbud på de lidt dyrere varer efter de har købt første gang. Ca. En uge efter eller noget i den stil.

Vh Jens

Den metode ville jeg, som kunde, føle meget påtrængende. Lidt i retning af det som Jysk kører med, hvor de ved kassen skal huske at "tilbyde" kunderne et eller andet bras for at øge salget.  (og her mener jeg altså ikke at varerne i omtalte shop er noget bras - bare en talemåde)

Nyhedsmail med gode tilbud og nyheder er OK, men man skal passe på ikke at være FOR aggressiv over for kunderne.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 15:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Her får du mit indspark, beklager hvis jeg gentager noget andre har allerede har skrevet Smile

1.) Den irriterende infobox som hopper og danser, bør du fjerne, den fjerner mit fokus fra det der er vigtigt, for dig, nemlig produktet som jeg kigger på.

2.) CVR nummer bør være i din footer, det giver forbrugeren en lille snert af tryghed i at det er et firma man handler med og ikke en bagagerums krejler.

3.) Den måde hvorpå varen puttes i kurven på er fin, men, den virker bare ikke i alle browsere, samtidig er der nogen som har javascript slået fra, her virker den heller ikke. Hvis effekten ikke vises i en browser er det meget svært for kunden at se at varen rent faktisk kommer i kurven. Det ville jeg synliggøre meget mere.

4.) Sammenblanding af sprog er rigtig dumt, mange tænker "Google translate" og dårlige svindel sider.

5.) Login for at købe er absolut no-go. Her mister du rigtig mange kunder.

6.) Feltet "Rabatkuponer" kan få nogle kunder til at tænke "hov, hvorfor får jeg ikke rabat?", når feltet er der, må der jo være nogen som får rabatten. At kunden føler eller tænker at andre får varen billigere, er en slem en.

7.) Rigtig mange overflødige felter i din check-out. Hvis du vil se et eksempel på en super simpel check-out, så prøv at se hvordan Morten Vadskær gør på Kondomaten.

Det er mine observationer ved at hurtigt besøg på siden. Håber du kan bruge mine input til noget. Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:30

Som altid gode input fra Jesper. Jesper er du på banen igen?Smile

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 15:36

Hej Borgstrøm.

Det er meget fint. Tak for det.

1. Det vil jeg notere mig, men jeg ved ikke om der kan gøres noget ved det..

2. Tak for kommentaren. Det er hensigten at så mange som muligt skal kunne synes om siden og samtidig holde et pænt og eksklusivt look. 

Har du et konkret bud på hvad der skulle ændres?

Jeg siger ihvertfald mange tak:)..

Mvh. Martin

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 15:37

Hehe lad os håbe på at det bare var det sidest;)..

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 15:40

Det er da altid noget, at der ikke var noget!!

God fredag og skål!:)

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 15:56

Hej Jens.

Der er sikkert noget i det du siger. Men wideselection.dk er ikke sat i værk for, at skabe en tilbuds side. Siden tilbyder et spændende udvalg af design og brand smykker, hvor størstedelen af smykkerne ikke en noget man sætter på udsalg. Det er kvalitets smykker til prisen. (Muligvis er der nogle sæson varer som bliver sat ned). Det vil nok tage lidt længere tid end jeg ønsker før folk får øjnene op for sidens kvaliteter, men jeg har en tro på at wideselection.dk nok skal få trofaste kunder, når først kendskabet til siden bliver bedre.. Selvfølgelig vil og kan jeg ikke undgå, at byde på en form for tilbud ind i mellem, men det bliver hovedsageligt personer og kunder der bruger siden der modtager de fordele.

Det med nyhedsbrev er en god ide:)..

Mange tak for din kommentar.

Mvh. Martin 

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 15:58

Der er jeg enig med Fru Hartmann..

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)