Hej Aminoer. Det er lidt over en måned siden jeg lancerede http://wideselection.dk. Jeg havde ikke sat nogle høje forventninger til hverken besøg eller salg, her de første par måneder, da jeg er igang med at sælge en anden virksomhed. Det har hovedsageligt været netværk, sociale medier og nogle rabatkuponer, der har skabt den trafik der har været. Ca. 3500 besøg deraf 2600 unikke besøg. Hvilket er mange flere end jeg havde forventet. De har bare "glemt" at købe noget.. 15 handler har der været. Så nu kommer spørgsmålene til en million:)? 1.Er det helt normalt for en ny webshop? 2. Er det fordi det kun er "nysgerrig" trafik jeg har skabt? 3. Er der noget med siden, som gør at man ikke får lyst til at handle? 4. eller noget helt andet? Der har fra starten været planlagt søgemaskineoptimering efter den første eller anden måned. Det er sat igang i denne uge. Det skal lige siges, at grunden til at jeg skriver er en undren over handler i forhold til besøg.. Alle gode råd og feedback meget velkommen. På forhånd mange tak og god weekend. Mvh. Martin |
Hej Martin,
Jeg har lige været inde og kigge lidt på din side.
Det første der slår mig at du ikke har nogle markante call to action knapper på forsiden og at dine call to action knapper på produkt siderne (de orange) måske godt kunne skille sig lidt mere ud.
På produkt siderne har du en boks der vibrer i højre side, den tog for mig ret meget fokus fra at jeg var i gang med at kigge på et produkt.
Det var bare lige et par hurtige tanker
Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen