Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor handler folk ikke?

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Det er lidt over en måned siden jeg lancerede http://wideselection.dk. Jeg havde ikke sat nogle høje forventninger til hverken besøg eller salg, her de første par måneder, da jeg er igang med at sælge en anden virksomhed. Det har hovedsageligt været netværk, sociale medier og nogle rabatkuponer, der har skabt den trafik der har været. Ca. 3500 besøg deraf 2600 unikke besøg. Hvilket er mange flere end jeg havde forventet. De har bare "glemt" at købe noget.. 15 handler har der været.

Så nu kommer spørgsmålene til en million:)?

1.Er det helt normalt for en ny webshop? 2. Er det fordi det kun er "nysgerrig" trafik jeg har skabt? 3. Er der noget med siden, som gør at man ikke får lyst til at handle? 4. eller noget helt andet?

Der har fra starten været planlagt søgemaskineoptimering efter den første eller anden måned. Det er sat igang i denne uge.

Det skal lige siges, at grunden til at jeg skriver er en undren over handler i forhold til besøg.. Alle gode råd og feedback meget velkommen.

På forhånd mange tak og god weekend.

Mvh. Martin 

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 12:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Jeg har lige været inde og kigge lidt på din side.

Det første der slår mig at du ikke har nogle markante call to action knapper på forsiden og at dine call to action knapper på produkt siderne (de orange) måske godt kunne skille sig lidt mere ud.

På produkt siderne har du en boks der vibrer i højre side, den tog for mig ret meget fokus fra at jeg var i gang med at kigge på et produkt.

Det var bare lige et par hurtige tanker Smile

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:33

Jeg synes siden ser fin ud, men smykker er absolut ikke min stærke side, så det bliver ikke til mere end et par bud:

Hvordan ser dine priser ud i forhold til andre butikker?

Personligt vil jeg helst have personlig betjening og kunne tage min kæreste med ned i butikken hvis jeg giver hende smykker, det kan koste kunder.

Se på hvordan du fik "lokket" kunderne ind i butikken. Hænger det du lokkede med, sammen med hvad du lovede dem? Og hvis ja, har du så levet op til deres forventninger, eller havde de måske forventet mere?

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 12:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

En konverteringsprocent på 0,5 lyder godt nok lavt...

Har du tracking af dit købsflow? Hvor falder folk fra i tragten?

Umiddelbart ville jeg stejle, når det første jeg bliver mødt af efter indkøbskurven er en stor overskrift med "Log ind". Pak alt det log ind væk og få lavet et bedre købsflow med en tydelig visning til brugere af hvor han/hun er i processen og hvor mange trin man skal igennem(adresseoplysninger, leveringsoplysninger, betaling etc.)

Og hvorfor beder du om Titel og fødselsdato sammen med adressen? Hvad skal du med det? Fjern alle de overflødige felter.

Det var lige 2 minutters input herfra.

\Mikkel

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:48

Umiddelbart en flot side, men du skal få en til at læse korrektur på alle dine tekster. Der er et par smuttere hist og her.

Hvorfor er Info om varen /jeg har kun set på en enkelt) på engelsk? Iflg. dine handelsbetingeler er siden "kun" på dansk.

Jeg kan af en eller anden underlig årsag ikke linke til det, (der popper noget Word-hejs op som ikke virker....),

men Rennaisance Life 302..... der er info på engelsk.

På din "om" side bruger du "dig/jer" - drop det og skriv du hele vejen igennem. Det er ok, og meget mere personligt.

Held og lykke med "biksen" :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:49
Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 13:04

Hej Martin

Jeg sender dig lige en besked ang. din webshop. Jeg synes det er en rigtig flot side, og umiddelbart kan jeg ikke se at der er noget galt med den. Som der er der inde på, vil han hellere tage kæresten med i en fysisk butik, med personlig betjening, og det tror jeg måske er en af grundene. Nogle af dine smykker koster mange tusinde kroner, og så tror jeg måske den personlige betjening spiller en rolle her, når man er ude og investere de beløb.

Jeg har selv lige sat en shop i gang 27/6, her har jeg også smykker, dog er det billige smykker, og til en helt anden målgruppe. Derudover har jeg andre accessories, samt black mask og "bling bling" covers til iphone/ipad...en rigtig tøsebutik :) Den har været online 8 dage nu, og har pt. haft mere end 4700 besøg. Den første dag, fik jeg udsolgt af black mask, og så solgte jeg et par andre ting..men kun den første dag, de andre 7 dage har der ingen salg været ! Jeg undrer mig sådan set også, og tænker..var det, det hele ? Nu vil jeg selvfølgelig lade den køre et stykke tid, den skal jo have en chance, men hvis smykker det ikke er noget der sælger, ja så må de ud, så må jeg nøjes med at sælge black mask :)

Jeg ved ikke med din shop, hvilke smykker det har solgt bedst, men jeg kunne have en mistanke om at det ikke er dem i den dyre ende, eller ?

Mvh

Allan

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 13:06

Hej Bent.

Tak for den besked.

Okay det vil jeg lige prøve at se på.

Boksen på brand og produktsiderne vibrerer fordi der er en masse nyttig information om den konkrete designer/brand "i" den. Hvis du holder musen over. Kan du læse tekst, se billeder og video. En ekstra service, da mange af de brands jeg førsøger at få på siden er upcomming.:)

Mvh. Martin

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 13:12

Allan Skrubbeltrang:
Den har været online 8 dage nu, og har pt. haft mere end 4700 besøg. Den første dag, fik jeg udsolgt af black mask, og så solgte jeg et par andre ting..men kun den første dag, de andre 7 dage har der ingen salg været !

Har du overvejet at den besked man bliver mødt med når man kommer ind på din shop (efter lige at have ledt efter linket fra forsiden til din shop) er med stor rød skrift:

"UDSOLGT" 

Eller ok, du skriver faktisk noget a'la:

Pga. succes er black bask udsolgt.

Men det eneste jeg som bruger ser i farten er hov, de har udsolgt. Og så er jeg i hvert tilfælde smuttet videre... Så synes måske det er lidt tynd baggrund at dømme smykkesalg ude på.

Derudover kan man simpelthen ikke forvente at en helt nyt opsat shop bare konverterer fantastisk. Og det afhænger jo også rigtigt meget af hvem de mange besøgende i har fået ind er. Hvor kommer de fra? Er de overhovedet interesserede i at købe noget? 

\Mikkel

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 13:12

Hej Rasmus

Tak for det. Alt kan bruges:)

Priserne er på niveau med mine konkurrenter. Nogle brands er jeg ene forhandler af på nettet.

Ja det er ikke nemt at få den samme personlige betjening på nette.

Det synes jeg sådan set siden lever op til. Men jeg vil helt klart se nærmere på det.

Tak for beskeden.

Mvh. Martin

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)