Kære Amino'er Så er tiden kommet til at vores kære website skal skiftes ud - og det bliver selvfølgelig med et responsive webdesign: Se www.purplecow.dk Da vi gennem årene har fået en del kunder gennem Amino - og stadigvæk gør det, vil vi selvfølgelig gerne høre hvad i specielt kigger efter når i er inde på et webbureau's website. Vi synes stadigvæk det er sjovt, at hjælpe iværksættere i gang med en funktionel, brugervenlig, grafisk iøjefaldende og konverterende side, så selvom vores fokus område er større kunder, vil vi ikke miste vores trofaste Amino'er 1. Hvad ligger i mest mærke til på forsiden og fungerer elementet som forventet? 2. Hvis du kunne vælge 3 ting du ville lave om på websitet, hvad ville det så være? 3. Hvad synes i overordnet om siden? Vi glæder os til at høre jeres meninger. |
Min første tanke var: wordpress template! og det får mig samtidigt til at tænke: De skal sagtme ikke lave min side, for hvis de ikke kan lave deres egen side fra bunden, hvad kan de så lave for mig. Derfor ville jeg prøve at bevæge mig væk fra det (i mine øjne) template lignende design, og i stedet lave noget der er mere unikt.
Derudover kan jeg ikke lide den sorte bar øverst, den er kun med til at understrege ovenstående indtryk
For det tredje så synes jeg billedet er alt for stort, jeg bryder mig ikke om at skulle scrolle for at finde ud af om der er noget tekst som er værd at læse, så jeg ville rykke teksten længere op således at brugeren kan nå at læse nogle linier inden det er nødvendigt at scrolle.
Håber I kan bruge mine tanker, og ellers så er det også fint. Det er jo kun tænkt som konstruktiv kritik :)