Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder du ferie?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Christensen:

"Jeg har så haft valgt den lidt snuskede løsning, nemlig at skrive det i ordrebekræftigelsen.
Vi holder ferie bla bla bla, hvis du ikke kan vente, så skriv og vi annullerer ordren :-)"

Kan man tillade sig det????

Naturligvis kan man det. Det er da en ekstrem fin service at gøre obs på det i god tid.

Min husbond har da også sat de 14 dages ferielukning ind i signaturen på mail, så både kunder og leverandører er obs på at der er lukket.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Holder ikke ferie. Juli bliver mere travl end maj og juni til sammen. Så her i firmaet er der ikke tid til den slags pjat :) Jeg regner med at holde juleferie.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tro at du misforstå Fru Hartmann :)

I ovenstående tilfælde vil kunden først vide at deres varer bliver forsinket pga. ferielukning, efter at de har bestilt på siden.

Det som jeg tænker mig at gør, er at jeg allerede inden kunden bestiller, har gjort dem opmærksom på at vi holde ferielukket.

I mit tilfælde vil jeg nok miste lidt flere ordre, end GuruGuy vil, da han først fortæller sine handlende det efter de har købt.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Holder ikke ferie. Juli bliver mere travl end maj og juni til sammen. Så her i firmaet er der ikke tid til den slags pjat :) Jeg regner med at holde juleferie.

Så holder du også ferie :)

Vi andre holde jo heller ikke ferie når vi har allermest travlt ;) - f.eks. i vores tilfælde som er december.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Christensen:

Jeg tro at du misforstå Fru Hartmann :)

I ovenstående tilfælde vil kunden først vide at deres varer bliver forsinket pga. ferielukning, efter at de har bestilt på siden.

Det som jeg tænker mig at gør, er at jeg allerede inden kunden bestiller, har gjort dem opmærksom på at vi holde ferielukket.

I mit tilfælde vil jeg nok miste lidt flere ordre, end GuruGuy vil, da han først fortæller sine handlende det efter de har købt.

OK - jeg ville under alle omstændigheder - i god tid - gøre obs på, direkte på hjemmesiden, at der er ferielukket i x antal uger fra til osv. Hvis ikke man gør det, så er det for ringe.
Man lukker jo heller ikke bare døren til en fysiks butik, og holder lukket i to uger, uden at skilte om hvorfor!

Det tog jeg som det mest naturlige at man allerede har gjort, og at man så også skriver det i mailen når folk (alligevel) bestiller, er kun en ekstra god service.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Christensen:

Så holder du også ferie :)

Vi andre holde jo heller ikke ferie når vi har allermest travlt ;) - f.eks. i vores tilfælde som er december.



Ja, både den 24. og 25. december har jeg faktisk tænkt mig at lukke mailen ;) Så jeg holder skam ferie.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Monty:

jeg tænker lidt.. hvad mon det er der er skyld i at så få holder "rigtig" ferie?

Her kan jeg jo sagens lade mine ansatte klarer biksen, men jeg er alligevel for nysgerrig til at lade det helt ligge, jeg skal lige tjekke hvor mange opkald vi har haft, er der nogle nye kunder osv...

Jeg er klar over at ikke alle har andre der kan tage over, men er det kun det der gør at man tager arbejdet med på ferie, eller er det fordi andre er som mig: man skal liiiige følge med?



Jeg tror ikke, at der findes en "rigtig" og en "forkert" ferie - For mit vedkommende, der kan jeg ikke kunne undvære mit arbejde :)  Hvis jeg vil tage på ferie, så kunne jeg sagtens gøre det - har bare ikke lysten.

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nyopstartet iår, og med en højsæson for solbriller kan jeg ikke tillade mig at holde ferie med www.solbrillekongen.dk :)

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Tilmeldt 4. Jul 13
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger 1 time hver dag i ferie på at checke tingene op. Hvis jeg ikke gør dette, så har jeg det ikke godt. Ved godt, at det ikke følger ekspernes råd, men det passer nu engang bedst til mig. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selvom jeg har travlt med at etablere min virksomhed, holder jeg også fri. Ikke helt fri, telefonen og laptop'en er naturligvis med.

Jeg holder mere korte ferier (har dog lige været 1.5 uge i DK), skal eks. til Lake Tahoe i 3 dage om 1.5 måned, og 4 dage til Las Vegas i oktober, og en weekend til L.A. bliver det nok også til i år.

De små ferier er et afbræk, jeg behøver ikke 3 uger sammenhængende ferie.

Mvh Carsten

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)