Jeg besvarer dog mails en gang om dagen mindst og lige inden jeg tager hjem, får jeg bestilt varer som ikke måtte være på lager, så de lander når jeg lander :-)
Det er også det som vi vil gør i år. Jeg er på mailen hele ferien igennem et par gange i løbet af dagen. Og det er først og fremmest pga. kundeservicen, men også som Mette skriver, at man jo er lidt nysgerrig om hvad der sker, hvor mange ordre giver det osv. Når man er selvstændig med en eller anden form for forretning, så er man det vel fordi at man gå op i det med liv og sjæl. Derfor tro jeg at vi selvstændige har svært ved at holde ferie.
Men mange af også har også en kone/mand + børn som gerne vil have at vi holder lidt ferie med dem. Derfor at man nogle gange nødtil at give sig hen og så få løst det arbejds-mæssige så godt som muligt, så man bare kan holde lidt ferie med familien. Det værdsætter min i hvert fald :)
Vi ser frem til når vi kan få en fast en ansat, som så også kan overtage fuldt ud, når vi tager på ferie eller andet, så vi ikke er tvunget til at holde "ferielukket" - som vi gør i år.
Jeg har så haft valgt den lidt snuskede løsning, nemlig at skrive det i ordrebekræftigelsen.
Vi holder ferie bla bla bla, hvis du ikke kan vente, så skriv og vi annullerer ordren :-)
Kan man tillade sig det????
Det er smart, hvis man kun tænker på ordre - da jeg er temmelig sikker på at det er langt fra alle som vælger at annullere den igen, når de først har afgivet en ordre.
Men på den anden side, vil kunden så ikke føle sig lidt "snydt", når de til først går i den gode tro at de vil få leveret inden for den normale leveringstid.
Hvad er jeres andres mening og holding til lige netop det som GuruGuy gør??
Dette skal ikke menes som noget negativt, men jeg er blot nysgerrig om jeg kan tillade mig at gør det samme :)