Hej Aminoer. For et par måneder siden annoncerede jeg et gratis kursus i Odense d. 13. Juli, hvor vi kommer til at kigger på: - Præsentation af Sitemagic CMS Der er 15 tilmeldt kurset, og der er således stadig plads til 10 mere. Jeg annoncerer derfor kurset igen, i håb om at få de sidste pladser booket. Sitemagic CMS er et kick-ass CMS for web-designere og udviklere. Med Sitemagic CMS kan man lave unikke web-designs eller nye moduler langt hurtigere, end til andre systemer, og med væsentligt pænere og mere struktureret kode. Så hvis du leverer web-løsninger til dine kunder, og ønsker at levere løsninger hurtigere og af en højere kvalitet, kunne dette kursus være interessant for dig. Det forudsætter kendskab til HTML/CSS (webdesigner-sektionen) og PHP (udvikler-sektionen). Det er som sagt gratis at deltage. Jeg sørger for morgenmad, middagsmad og drikkelse, og der er stadig 10 ledige pladser. Mere information om kurset her: http://sitemagic.org/Kursus.html
|
Hold da op et tilbud, og så kun 500 meter fra hvor jeg bor! :-)
Jeg er dog kun lidt erfaren med html og css (haltede igennem WI på SDE for et par år siden) og nu er jeg gået over til Wordpress for at lave min hjemmeside, så jeg tror ikke jeg kvalificerer, men i hvert fald, god karma herfra, i fik vidst også lige et like mere på facebook herfra ;)