Er det blevet til en diskussionsklub om PHP og WP!? Jeg forstår at der er to der søger samarbejdspartnere, og så er alle andre former for indlæg vel irrelevante!? Det er sådan noget der gør at man ikke altid kan tage Amino alvorlig og mister lysten til selv at søge samarbejdspartnere!!! Selv er jeg handelsuddannet og har en generel viden og uddannelse i markedsføring, kender lidt til WP, men ikke til PhP ligesom mit kendskab til digital markedsføring heller ikke er så stort. Ellers kunne jeg da godt være interesseret. /Henrik |
Jesper Jørgensen:Nogle af verdens største hjemmesider bruger Wordpress
Kom med et par links tak... jeg har iøvrigt hverken svinet trådstarters projekt til, og/eller sagt at WordPress er dårligt - jeg skrev bare at på lige præcis Amino er kombinationen af professionel og WordPress en dårlig blanding.. og undskyld til trådstarter at det blev offtopic - det var faktisk ikke min mening..
Og til alle jer der forsvarer WordPress med næb og klør - rend og hop - der er ikke nogen her på Amino som på noget tidspunkt har vist at de kan lave noget som helst professionelt i WordPress endnu - for min pointe ER at når noget er professionelt, tager det ikke udgangspunkt i teknologi, men i forretning!!
Men det er MEGET svært at forstå, når man ikke har forstand på forretning!
Over and out...
/Morten