Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere søges til Webprojekter

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 05:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Er det blevet til en diskussionsklub om PHP og WP!?

Jeg forstår at der er to der søger samarbejdspartnere, og så er alle andre former for indlæg vel irrelevante!?

Det er sådan noget der gør at man ikke altid kan tage Amino alvorlig og mister lysten til selv at søge samarbejdspartnere!!!

Selv er jeg handelsuddannet og har en generel viden og uddannelse i markedsføring, kender lidt til WP, men ikke til PhP ligesom mit kendskab til digital markedsføring heller ikke er så stort. Ellers kunne jeg da godt være interesseret.

/Henrik

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 08:54
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jesper Jørgensen:
Nogle af verdens største hjemmesider bruger Wordpress

Kom med et par links tak... jeg har iøvrigt hverken svinet trådstarters projekt til, og/eller sagt at WordPress er dårligt - jeg skrev bare at på lige præcis Amino er kombinationen af professionel og WordPress en dårlig blanding.. og undskyld til trådstarter at det blev offtopic - det var faktisk ikke min mening..

Og til alle jer der forsvarer WordPress med næb og klør - rend og hop - der er ikke nogen her på Amino som på noget tidspunkt har vist at de kan lave noget som helst professionelt i WordPress endnu - for min pointe ER at når noget er professionelt, tager det ikke udgangspunkt i teknologi, men i forretning!!

Men det er MEGET svært at forstå, når man ikke har forstand på forretning!

Over and out...

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:05

Morten Reitoft:

Jesper Jørgensen:
Nogle af verdens største hjemmesider bruger Wordpress

Kom med et par links tak... jeg har iøvrigt hverken svinet trådstarters projekt til, og/eller sagt at WordPress er dårligt - jeg skrev bare at på lige præcis Amino er kombinationen af professionel og WordPress en dårlig blanding.. og undskyld til trådstarter at det blev offtopic - det var faktisk ikke min mening..

Og til alle jer der forsvarer WordPress med næb og klør - rend og hop - der er ikke nogen her på Amino som på noget tidspunkt har vist at de kan lave noget som helst professionelt i WordPress endnu - for min pointe ER at når noget er professionelt, tager det ikke udgangspunkt i teknologi, men i forretning!!

Men det er MEGET svært at forstå, når man ikke har forstand på forretning!

Over and out...

/Morten

Der kan laves professionelle sider i wordpress. Min søster og svoger har lige fået nu hjemmeside om fliser og klinker lavet i WP

Jeg syntes at det er et flot resultat, men der er også brugt meget tid på den.

Der var en klog mand som sagde til mig at systemet er som en hammer og at det er programmørens opgave at bruge hammeren rigtigt. Det var godt nok et andet system, men en gælder også WP 

Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er helt sikkert mange steder man kan diskutere WP o.lign., men har jeg forstået det forkert hvis trådstarter bare er interesseret i at finde en samarbejdspartner eller to.

Måske kunne det på dette sted være mere spændende at høre hvordan man finder en samarbejdspartner til sit projekt. I situation som jeg gætter at mange før eller siden kommer til at stå i. Derfor læser jeg med. Hvis jeg vil vide noget om WP eller andre ting, læser jeg det der hvor det er relevant.

Kort sagt, giv dog trådstarter nogle ideer til dette i stedet.

Selv kender jeg ikke til nogle andre steder end Amino hvor man kan finde partnere/ samarbejdspartnere, men kunne da godt lide at vide det.

Har derimod nogle links til udenlandske co-founder dating sites.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:46

Morten Reitoft:
Det er i virkeligheden noget pjat, men det er efterhånden svært at tage i hvertfald WordPress seriøst i en professionel sammenhæng, når man er aktiv på Amino.

Men det er jo bare dig der bedømmer et CMS ud fra nogle udbydere der laver det billigt, det er der nok ikke så mange andre der gør.

Morten Reitoft:
Jeg er éngang faldet for et "knaldtilbud" her på Amino - og oh my god - hvor var det dårligt det jeg fik tilbage..

Ja når man køber discount får man det som oftest også, det ved de fleste heldigvis.

Morten Reitoft:
N.B. Hvis nogen læser dette, som kan pege på en professionel Wordpress løsning, som IKKE er baseret på et tema, nappet fra et eller website der giver eller sælger templates og hvor der er super fede features i - så kunne jeg RIGTIG godt tænke mig et link...

Det kommer an på hvad du mener med superfede features, men du kan tjekke booomerang.dk, som er crowdfunding, lavet helt fra bunden i WordPress. Designet er udviklet af Artrebels og hele platformen og den tekniske del står WebCoders for. Jeg synes personligt hele crowdfundingdelen på det site er en rimelig fed feature, men jeg ved ikke om det dækker din definition :-)

Kom eventuelt med et link til et site der ikke er WordPress, så man kan se hvad du mener med "super fede features".

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 12:33

Altså Morten hvis du heller ikke ved hvad google er, så må jeg jo hjælpe dig med at søge.

http://wordpress.org/showcase/

Masser af super flotte sider.

Disse sider bruger Wordpress til deres blog, og har eller haft et unikt design tilknyttet.

Ebay, Yahoo, Digg, Ford, Wall Street Journal, Sony, Peoples Magazine, Playstation. NY times blog, Wired, Mozilla Firefox, CNN, Flickr, Ben & Jerry osv osv.

Du kan jo så mod argumentere for at nogle af disse sider kun bruger dem som blog system, men selve designet er lavet af dem. Wordpress er kun platformen, det 100% op til ham der laver designet om det noget hø eller det flot arbejde.

Bare fordi der en tømmer der laver et elendigt træhus, betyder det jo ikke at tømmer faget er uprofessionelt.

ON TOPIC: Tror at du nok bliver nød til at starte en ny tråd, desværre. 

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 12:44

Ligemeget.. for dumt at blive ved med at skændes..

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:15

Rolan Pless:

er nok fejl skrevet (   projekter med et sort potentiale   )

:)

ja det er selvfølgelig en fejl :) 

Tilmeldt 5. Nov 12
Skrevet kl. 13:31

Morten Reitoft:

Hej Dan.

Det er i virkeligheden noget pjat, men det er efterhånden svært at tage i hvertfald WordPress seriøst i en professionel sammenhæng, når man er aktiv på Amino. Der vrimler med tilbud - f.eks. "3 komplette wordpress løsninger for bare 700,- kr. pr. stk...." og "200,- kr. under vores normale pris"... så jeg bliver bare "SÅ TRÆT" når man bruger ordet professionelt i den sammenhæng..

Fordi.. Jeg er ganske overbevist om at WordPress sikkert er et fint CMS/Blog tool og at det kan ligeså meget eller ligeså lidt som alt mulig andet på markedet - men det er bare en frygtelig kedelig tendens til at "gratis" bliver = langt langt langt under niveau af hvad en kunde bør kunne stille af krav til sin leverandør!

Jeg er da klar over at der er masser som jubler over at få en hjemmeside, bygget på et gratis tema, med tekster skrevet for 7 ører pr. ord og søgemaskineoptimering, som gør at man havner på alle mulige lorte sider fordi man tilfældigvis skrev et ord, som kunne lokke én ind på en lortehjemmeside med dårlige tekster, dårlige billeder, dårlig købsoplevelse - ja dårligt det hele.. Ikke fordi WP ikke kan - men fordi lav pris nu engang rimer på dårlig kvalitet...

SÅH... når en bruger her på Amino skriver at de mangler en partner - så handler det måske om IT - men det handler måske mere om pris, eller strategi, eller...

Derfor bliver jeg bare SÅ træt.. Gad godt vide hvor mange her på Amino der har købt en 700,- kr. hjemmeside og rent faktisk får større værdi ud af den, end de 700,- kr...  I mit firma svarer 700,- kr. til mindre end én times arbejde - og jeg har heldigvis ikke problemer med at sælge min tid!

Jeg er éngang faldet for et "knaldtilbud" her på Amino - og oh my god - hvor var det dårligt det jeg fik tilbage.. Det var så dårligt, at jeg skyndte mig at betale regningen og skrev til den gode mand - at jeg altså ikke kunne bruge tid på at rette fejl/misforstået kommunikation m.v. fordi min egen timepris er højere end hele hans projekt..

Hvis man er seriøs omkring udvikling - så vær helt klar og præcis hvad man ønsker, skaf finansieringen, hav forretningsplanen klar og så søg efter samarbejdspartnere, hvor det er forretningen og IKKE teknologivalget, som er afgørende før man overhovedet er igang!

Tænk hvis trådstater kunne finde den helt rette partner - som dog udvikler i xyz... mon ikke det ville være bedre for løsningen???

/Morten

N.B. Hvis nogen læser dette, som kan pege på en professionel Wordpress løsning, som IKKE er baseret på et tema, nappet fra et eller website der giver eller sælger templates og hvor der er super fede features i - så kunne jeg RIGTIG godt tænke mig et link... 

jeg kan godt give dig ret i at wordpress ikke helt kan håndtere datatunge opgaver. Jeg har også selv for indtil et par år siden kun beskæftiget mig med asp.net, 

Vi er ikke låst helt fast på wordpress og php. Hvis vi får den rigtige ekspertise ind i projektet, er vi villige til at gå over til et helt andet platform eksempelvis .Net, oyx, men det kræver som nævnt det rigtige ekspertise. Og det er også det der er formålet med dette indlæg :)

vh

M. Farshi

Tilmeldt 5. Nov 12
Skrevet kl. 13:46

Jesper Jørgensen:

Altså Morten hvis du heller ikke ved hvad google er, så må jeg jo hjælpe dig med at søge.

http://wordpress.org/showcase/

Masser af super flotte sider.

Disse sider bruger Wordpress til deres blog, og har eller haft et unikt design tilknyttet.

Ebay, Yahoo, Digg, Ford, Wall Street Journal, Sony, Peoples Magazine, Playstation. NY times blog, Wired, Mozilla Firefox, CNN, Flickr, Ben & Jerry osv osv.

Du kan jo så mod argumentere for at nogle af disse sider kun bruger dem som blog system, men selve designet er lavet af dem. Wordpress er kun platformen, det 100% op til ham der laver designet om det noget hø eller det flot arbejde.

Bare fordi der en tømmer der laver et elendigt træhus, betyder det jo ikke at tømmer faget er uprofessionelt.

ON TOPIC: Tror at du nok bliver nød til at starte en ny tråd, desværre. 

ja jeg tror desværre vi er drejet helt af sporet. Men sådan er det mange gange desværre. 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)