Hej alle :) Jeg går med en drøm om at starte min egen virksomhed med salg af tøj, accessories mm. Men jeg mangler viden i forhold til, hvad det kræver - både i forhold til kapital, regler, leverandører og sikkert meget mere som jeg ikke ved noget om :) Jeg er 22 år og har en HHX uddannelse og om et år har jeg en bachelor i jura. Håber meget på at nogen herinde vil hjælpe mig så jeg en dag kan udleve min drøm :) |
Mit råd er at starte op i det små. Find nogle mærker som du synes laver nogle fede produkter, køb et mindre parti og sælg dem på trendsales, tag på markeder eller sælg til dine venner. På den måde kan du lære markedet at kende, opbygge både erfaring og et navn. Alternativt kan du starte en modeblog op og begynde at undersøge hvad der rør sig i markedet, skabe kontakter. Eller endnu bedre, hvad med at gøre begge dele.
Når først du går i gang vil du finde ud af hvad du ikke ved, og vil finde ud af at det hele nok går alligevel. Så mit råd er, se at komme igang med det som du kan lige nu, om det er stort eller småt er ikke så vigtigt, se bare at komme igang med at sælge nogle varer.