Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg min egen tøjvirksomhed

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Jeg går med en drøm om at starte min egen virksomhed med salg af tøj, accessories mm. Men jeg mangler viden i forhold til, hvad det kræver - både i forhold til kapital, regler, leverandører og sikkert meget mere som jeg ikke ved noget om :)

Jeg er 22 år og har en HHX uddannelse og om et år har jeg en bachelor i jura.

Håber meget på at nogen herinde vil hjælpe mig så jeg en dag kan udleve min drøm :)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:53

Mit råd er at starte op i det små. Find nogle mærker som du synes laver nogle fede produkter, køb et mindre parti og sælg dem på trendsales, tag på markeder eller sælg til dine venner. På den måde kan du lære markedet at kende, opbygge både erfaring og et navn. Alternativt kan du starte en modeblog op og begynde at undersøge hvad der rør sig i markedet, skabe kontakter. Eller endnu bedre, hvad med at gøre begge dele.

Når først du går i gang vil du finde ud af hvad du ikke ved, og vil finde ud af at det hele nok går alligevel. Så mit råd er, se at komme igang med det som du kan lige nu, om det er stort eller småt er ikke så vigtigt, se bare at komme igang med at sælge nogle varer.

Tilmeldt 2. Jul 13
Skrevet kl. 16:00

Mange tak Rasmus :)

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:01

Hej Anne,

Hvis du har brug for accessories (læs; solbriller), så tøv endelig ikke med at kontakte mig.
Jeg har et kæmpe udvalg i alverdens solbriller, som du kan købe rigtig billigt.
Har prislister m. billeder liggende, hvis det er noget du vil kigge nærmere på.

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 2. Jul 13
Skrevet kl. 10:04

Tusind tak Alexander :) Jeg er i gang med at undersøge mulige tøj leverandører, og når det kommer i hus kunne jeg godt tænke mig at kontakte dig :)

Venlig hilsen

Anne Jakobsen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:12

AnneJakobsen:

Tusind tak Alexander :) Jeg er i gang med at undersøge mulige tøj leverandører, og når det kommer i hus kunne jeg godt tænke mig at kontakte dig :)

Venlig hilsen

Anne Jakobsen

Hej Anne,

Blot vær opmærksom på, at du går ind i et marked hvor der kommer flere webshops til hver dag og markedet bliver domineret af ganske få spillere, hvorfor du formentlig vil få en lille bid af kagen - medmindre du virkelig formår at differentiere dig.

Hvis dit udgangspunkt er, at du skal være billigere - så synes jeg du skal spare dine penge, lade den ligge og finde et andet marked. At sælge tøj på nettet, kræver mange flere penge end blot til webshoppen og køb af varer.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:58

Hej Anne

jeg synes, at det er super, at du har en drøm om egen virksomhed. Mit råd til dig, er man skal undersøge tingene omkring; leverandørerne, logotisk, IT og ikke mindst marketing.

Mht. kapital kan man ikke svare på uden at se en forretningsplan. Men man kan starte for næsten ingen penge. Det gør man ved at samarbejde med andre firmaer. Jeg kender fx en som laver håndlavede postkort, fødselsdagskort osv. og sælger dem på etsy.com. Hun har således ikke investeret i logostik, IT-system osv.

Jeg skriver i det indlæg fordi, jeg er medejer af firmaet gekkostar.com 

Vi tilbyder netop kreative folk at lave deres eget tøj-serie.

Det foregår netop ved, at man oprette en profil på http://www.gekkostar.com. Her kan man uploade (eller bruge vores online værktøj) sit design og sætte det til salg. Vi sørger for at sætte det til salg på gekkostar.com. Bliver det solgt, trykker vi det på høj kvalitets tshirts, tank tops, hoodies osv. og sender det til køberen. Dvs. vi sørger for det hele og faciliter hele processen.

Det er i hvert fald en mulighed at starte sit eget tøj-serie.

Håber, at det er noget, som du kan bruge. Er der spørgsmål og er du interesseret i at samarbejde, så send venligst en mail til info@gekkostar.com

Mvh.

D. Tran

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 11:12

Først og fremmest ville jeg sikre mig, at jeg havde noget kapital inden start. Du kan selvfølgelig godt gå hen i banken og låne en masse penge, eller du kan få varer til din butik i kommission, men vi har erfaret at det bedste har været, når vi selv har købt vores varer hjem. Så er det nemmere at få de varer ind man virkelig gerne vil have i sin butik, og samtidig kan du som oftest også lave en bedre avance, når du selv køber din varer, end når du har dem i kommission. 

Så start med at skrabe penge sammen, så du ikke skal ned i banken og låne en mindre formue! :-)

Tilmeldt 13. Dec 15
Skrevet kl. 12:36

Nu Skriver du at det koster mange flere penge end bare til weshoppen og køb af vare. kan du uddybe dig selv?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)