Hej Er igang med min første hjemmeside, og købte dette Wordpress Theme fordi jeg syntes det virkelig så godt ud: http://themeforest.net/item/london-live-3-in-1-news-magazine-and-blog/154462?sso?WT.ac=search_item&WT.seg_1=search_item&WT.z_author=Skyali Som man kan se er der forskellige størrelse preview billeder på forsiden, og det er her mit problem ligger. Inde i selve nyheden (Et nyheds site) har jeg sat billederne op til at være 500x i bredden, hvilket IMO ser rigtig godt ud, og de er alle ens. Dog ser det forkert ud på forsiden i de preview billeder der er, man ser ikke billeder ordenligt, det hele og lign. Spurgte så sælger omkring dette, om der ikke var noget "Behold dimensioner" under det billed man sætter til Thumbnail billed, men til det siger han: "Yes, This is possible but would be considered a customization." Undrede mig lidt, for der var virkelig ikke mere hjælp at hente fra sælger her indtil videre, havde nok forventet lidt mere, trods alt derfor jeg ikke bare valgte at finde et gratis theme. Vil i mene der er en løsning så min forside kommer til at se ordenligt ud ? - Nogle der evt kan hjælpe, forslag osv .... For det er tæt på en af de få ting der holder mig tilbage fra at smide siden op og kunne begynde at få feedback fra jer. Håber nogle kan se hvad jeg mener, ellers må i spørge :-) Mvh Henrik |
Det burde være muligt at ændre i temaet, men jeg forstår ikke helt hvad du mener!