Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress Theme - Sikre at preview billeder har korrekt størrelse ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit indtryk er også at det ikke kan lade sig gøre med det nuværende tema. Det er naturligvis muligt at redigere i temaet, så alle billeder har samme format, men det er vist også det eneste som vil kunne løse problemet strukturelt. Ellers skal der en eller anden form for manuel handling til for hvert billede.

Hvis du får fat i en som kan løse det på en smart måde, må du endelig huske at skrive endnu en opdatering her i tråden.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 01:45

Du kan ikke løses uden at rette i temaet, men vil mene det godt kan laves, så det kommer til at se godt ud uanset formatet på billedet. Og så der ikke skal en masse manuelt arbejde pr. gang.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 01:55

Hej Martin

Kommer helt i tvivl om jeg overhoved fik svaret dig, så har lige smidt en PM ...

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 21:24

Kim S:
Hvis du får fat i en som kan løse det på en smart måde, må du endelig huske at skrive endnu en opdatering her i tråden.

Har sat Martin på opgaven og det ser ud til at kunne lykkes, så skal nok komme med en feedback tråd til hjemmesiden hvis det bliver godt hvor du kan se resultat Smile

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 15:11

Nu er det blevet kodet så der bliver fyldt ud med hvid omkring billederne hvis de ikke fylder kasserne ud, samt at de bliver centreret rigtigt + skalleret ordenligt Big Smile .... 

Skal lige teste det lidt mere, men ser ud til at Martin har fået fixet så godt som mit tema overhoved tillader det, så nu håber jeg at kunne oprette feedback tråd om sitet ganske snart.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)