Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til indtjening via min blog

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette.

Du gør store fremskridt, og jeg kunne let blive helt misundelig på din succesfulde blog.

Et par småting:

Du har fulgt forslaget om en "teaser" under hvert foto, og det sparer masser af plads. Sprogligt vil jeg anbefale dig at ændre "Den her..." til "Denne..." og "De her..." til "Disse...".

Du kan overveje at skrive "Læs opskriften >>" i stedet for "Læs mere >>", fordi "læs mere" er noget generelt, mens "læs opskriften" er mere en opfordring. Dette gælder selvfølgelig ikke for dit seneste indlæg om frostingen, da artiklen er gode råd og ikke en opskrift.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror kun jeg kan have det samme stående ved alle indlæg, det er sådan en automatisk linie der står.
Jeg skal lige høre nu du er så begejstret for min blog;). Burde jeg få lavet en hjemmeside istedet ? Tanken har strejfet mig, men at lave bloggen med faner som jeg har gjort er gratis. Det er en hjemmeside ikke da jeg skal have andre til det.
Hvad synes du ? Tanken er jo at bloggen skal være super brugervenlig og kunne give mig noget indtjening.

www.Annetteskager.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt andet lige vil jeg anbefale en hjemmeside fremfor en blog, hvis du gerne vil kunne skaffe en indtægt. Men afstanden mellem blog og hjemmeside er ikke ret stor, særligt hvis du overvejer at skifte til WordPress (så vidt jeg ved er det ikke WP, du anvender lige nu).

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har blogger nu men har kigget på wordpress. Jeg synes dog ikke det var helt ligetil, men det er jo selvfølgelig fordi jeg har brugt blogger i nogle år efterhånden. Jeg må kigge på lidt på det. Tak for råd:)

www.Annetteskager.com

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette,

hvad med, at tilbyde nogen kurser til dine læsere?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en god ide at sælge ebøger med instruktioner i at lave kager. Du kan jo starte med at lave "Cupcakes for begyndere", eller hvad den skal hedde, hvor du i tekst, billeder og video guider brugerne igennem det at lave cupcakes. Du kan så lave opfølgende ebooks med udvidede teknikker, flere opskrifter osv.

Kast dig eventuelt over bogen: 100 $ startup af Chris Guillibeu som i flere år har levet af at udgive små ebøger, basseret på hans passion, og som i denne bog giver konkrete tips til hvordan du kan komme igang uden at det koster en bondegård. Hvis du googler ham finder du hans hjemmeside, hvor der ligger en (eller flere) ebøger du også kan kaste dig over, blandt andet om hvordan man får mere ud af sin blog med mere. Jeg synes han er god at læse fordi han barbere det ned til det helt simple, og hele tiden holder fast i at det er din passion der skal drive forretningerne fremad.

Fra Kina, Pearl River Deltaet
Tilmeldt 12. Sep 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette,

Jeg kan kun tilslutte mig de andre. Det er en flot blog du har og ikke mindst nogle flotte kager du bager.

Der er helt sikkert et potentiale i det du gør på din blog. Var jeg dig ville jeg kigge nærmere på WP og SEO. Du skriver selv, at du ikke fandt det så lige til med WP, men med de kager du har på din blog, så behøver du heller ikke være god til det. Der sidder en eller anden WP og SEO ekspert, som gerne vil lave en byttehandel med dig og der kunne sikkert ryge lidt træning med i handlen. Wink

Som andre nævner, så synes jeg også, at YouTube kunne bidrage på din blog, men du skal da også sælge noget fra din blog. Og jeg kan forstå, at du blev træt af at pakke forskellige ting og sende det. Måske kunne du have et lagerhotel til at gøre disse ting for dig?
Jeg er sikker på, at du nok skal få gang i noget affiliate.

Jeg synes dog dit store potentiale ligger et helt andet sted. Du er kreativ og du laver nogle utrolig flotte kager. Du skal da være kage designer og sælge kager til Hr. og Fru Jensens kobberbryllup samt forskellige firma arrangementer. Der er sikkert også mange coffee shops, som gerne vil købe dine cup cakes.
Søg evt. på Google efter cake designer og jeg er sikker på, at du finder noget inspiration.

Håber jeg en dag får mulighed for at smage diner kager. Held og lykke!

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stemmer for at du gør det hele hvis det er muligt. Hvad med at tilbyde at lave kager til fester og højtider til dem som vil betale for det, lav kurser for interesserede i de perioder hvor der ikke er så mange kunder, og når der hverken er kunder til kager eller kurser, så skriv på dine elektroniske opskriftbøger.

Med alle jernene i ilden kan du måske tjene nok til at slippe for dit faste arbejde. Eller du får mulighed for at vælge de sjoveste opgaver/kunder, og så tjene en lille skilling ved siden af dit faste job.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle svar:), det er nogle fede ideer der er kommet. Mange af dem har jeg allerede selv tænkt, for eks. det med at lave kager og cupcakes på bestilling. Men jeg tror det bliver besværligt i forhold til at finde et godkendt køkken jeg kan leje/ låne til at lave kagerne. Man må jo desværre ikke bruge sit eget. Men jeg får tit henvendelser fra folk der har set min blog og vil bestille en kage.
Kurser synes jeg ikke selv jeg er god nok til. Ikke fordi jeg er beskeden, men betaler jeg selv en for at undervise mig, skal det være perfekt hele vejen igennem. Der kunne noget undervisning via video måske være en bedre ide for mig, for der kan jeg klippe hovsa løsningerne ud;).
Jeg har siddet og leget lidt med wordpress idag, og det virker alligevel ligetil. Men jeg kan altså ikke forstå at de par funktioner der gør det muligt at lave en hjemmeside ikke er mulige hos blogger. Det er så lidt der skal til, synes jeg i hvert fald. For mig er det en menu med mulighed for at rulle sider ud under. For eks med opskrifter som titel hvor man så under kan finde de forskellige slags opskrifter jeg har. På min nuværende blog ville alle opskrifter jo bare stå i en lang køre efter hinanden.
Samt en konstant forside som ikke er det sidste nye indlæg. Det kan man jo så vise et andet sted på forsiden.
Jeg er rigtig ked af at skulle forlade blogger, for jeg er super glad for det.

www.Annetteskager.com

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 05:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kikkede på din blog.

og tænkte: "Det er sgu da nogle vældige amerikanske kager, med blomster, printede billeder og blå marcipan".

De ligner ikke noget, jeg kender. Men det kan jo være godt nok.

Men jeg tænkte også, hvor får hun det fra? Hvor kommer klisteret, pynten og det hele fra, og er det mon giftigt?

Tag f.eks. den blå farve. Der findes ingen blå fødevarer i naturen, heller ikke blåbær, de er faktisk røde, og blå farve signalerer gift i forhold til fødevarer.

Sådan nogle gamle skeptikere, som jeg, vil gerne se nogle deklarationer, hvilke farver bruger du? og hvilke e-numre.

Hvorfor går du i grunden ikke i samarbejde med en konditor. Fx en dag om ugen, hvor du står i hans køkken og laver nogle flotte kager. Det kan måske være at der ikke er så meget salgs volumen, men hans udstillingsvindue vil da nyde vældig gavn af det.

Indtjening?: lav nogle pay per klik illustrerede opskrifter, så folk kan købe en pdf fil til udprintning.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)