Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontor supply webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folk på amino.

Jeg har i nogle år nu været grafiker og programmør og vil gerne prøve noget nyt, jeg har altid gået med en lille iværksætter i maven og det er her den skal drages med i min kunne forunden grafik og programmering.

Jeg har fået en idé til en webshop der sælger kontorartikler.
Jeg ved markedet er stort men jeg vil skille mig ud ved at hjælpe folk der starter op, forstået på den måde at hele konceptet er at lave pakker til nystartede erhvervsdrivende.

En pakke hvor man uden at skulle bruge flere tusinde kr på kontorartikler kan få hvad man behøver for at komme igang med at drive virksomhed.
Pakkerne tænker jeg skal være delt på 3 typer, 1 uden logo, 1 med ens logo delvist printet(brevpapir , konvulutter etc.), og 1 med fuld logo print på.

Disse skal selvfølgelig kunne vælges i størrelser også , fordi er du 3 der starter nytter det jo ikke noget at du får til 1.

Derudover tænker jeg at vil have løssalg af dele, genopfyldningspakker og kontormøbler, der er rigtigt virksomheder der forlader deres kontorer med møbler tilbage, som de ikke kan komme af med, kan man lave en god handel med dem og sælge det videre til nystartet hvor man ikke behøver et sprit nyt hæve/sænke bord.

Er det noget i tror der kunne blive en succes eller lyder det som en total fiasko ? 

Med Venlig Hilsen

Christian

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Jeg ved godt det er et gammel indlæg, men jeg stødte lige på det. Du har uden tvivl ret i, at markedet er meget stort, men det ikke kun markedet, der er stort, det er konkurrencen også. Jeg kan godt se, hvordan du vil skille dig ud ved at lave pakker til nystartede virksomheder, ligesom du i så fald selv vil være det.

Jeg er heller ikke i tvivl om, at din ide som sådan er holdbar nok, men det er nogle meget store konkurrenter, du kommer til at bide skeer med. Vi køber eksempelvis alt vores kontorudstyr hos Stapelsdirect, og det er svært for mig at se, hvorfor vi skulle begynde at bruge andre, og sådan tror jeg, der er mange andre der har det, med de firmaer de nu måtte handle med.

Så hvis du skal have en chance skal du nok fange dem der INGEN præferencer har endnu, da det er svært at ændre folks vaner. Men ønsker dig alt mulig held og lykke med start uppen, som jeg ikke er klar over, om du er kommet i gang med?

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)