Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny Webshop. Actionudstyr.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Actionudstyr.dk Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Vi har netop fået vores nye shop op og køre, og vil utrolig gerne høre hvad vi kan gør for at forbedre den. Alle konstruktive indlæg vil hjælpe gevaldigt.

Meningen med denne webshop er at have danmarks bedste udvalg af action kamera samt udstyr hertil.

Vi syntes selv vi har fået sat en meget brugervenlig og pæn shop op, men vil meget gerne høre hvad i har at sige.

Lad os endelig høre :)

Med Venlig Hilsen

Actionudstyr.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 01:07

Hej Actionudstyr.

Tillykke med jeres nye hjemmeside :-) 

Designmæssigt har jeg ikke noget at kommentere på, men SEO mæssigt har i massere af muligheder forbedringer.

Sørg for at få styr på jeres brug af h1,h2,h3 etc.

Få skrevet noget unikt tekst til hvert produkt, de fleste responder med tilsvarende tekst fra andre websites. Det giver DC.

Derudover har i en del links der også er DC.

-- Edit --

Derudover ser det ikke rigtig ud til i har fundet ud af hvor i har lagt fokus mht. keywoards osv. :) 

Mvh.

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 02:41

Flot side. Har faktisk lige ledt efter det Hero kamera. Men jeg skal bruge en quad gyrocopter som passer til kameraet. Er det noget du har? Hvis ja kan du ikke skrive til mig på remy@680.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:29

Actionudstyr.dk:
Lad os endelig høre :)

Rent designmæssigt synes jeg, det ser rigtigt fornuftigt ud.

Slideren kører lidt for hurtigt. Pilene for at køre frem og tilbage er heller ikke meget synligt.

Boksen med "Udvalgte produkter" er klikbar, men man lander bare på forsiden igen.

Kontaktformularen er meget synlig på alle sider. Medmindre i gerne vil have, at folk skal kontakte jer via e-mail, så ville jeg smide kontaktformularen ind i "Kundeservice" siden. Også lidt irreterende, at jeg selv skal viske det navn, e-mail og meddelelse væk.

Jeg savner lidt noget hover, når jeg fører musen hen over nogle links. Der sker ikke noget, når jeg holder musen hen over topmenuen, søg knappen, send besked knappen. Lav det evt. således, at det skifter farve.

Jeg ville også smide hovedkategorierne "Action kamera", "Kamera tilbehør" og "Hukommelseskort" i topmenuen i stedet for handelsbetingelser og kundeserivce. Venstre menuen ville jeg så bruge på at folde kategorierne automatisk ud.

Lidt irreterende, at slideren er på kategorisiderne også. Jeg bliver nød til at scrolle lidt ned for at se produkterne. 

På hukommelseskort i venstre side kommer der bare nogle kameraer frem. Jeg bliver nød til at trykke på hukommelseskort en gang til for at få dem frem.

På produktniveau savner jeg nogle breadcrumbs, der fortæller mig, hvor på siden jeg befinder mig. Savner også nogle relaterede produkter eller andre har også købt.

Jeg kan ikke finde nogle steder, hvor lang leveringstiden er.

I bunden savner jeg også en adresse. Bare for at se, hvor i landet i befinder jer. Det skaber også noget tryghed.

Jeg kan ingen steder se, hvem der stå bag butikken. Lav en om-os side, der fortæller, hvem der står bag, hvorfor den er startet, hvad er jeres mål etc. Få også et billede eller video ind. 

Når jeg har lagt et videokamera til 2.000 kr i kurven, kunne det ikke så være meget oplagt at sælge mig et hukommelseskort også? Jeg ville smide kunden direkte ind på indkøbskurven, og så vise nogle "Skal du ikke også bruge" produkter til mersalg.

Skal du absolut bruge mit telefonnummer? Hvis ikke, så gør det ikke til at krav at udfylde. Og hvorfor dælen skal jeg skrive et password? Der står ikke noget om, hvorfor jeg skal det, og hvad i skal bruge det til...

Fjern også alt det overflødige i check-out flowet. Her skal du beholde på kunden, og kun vise ham/hende, det hun skal bruge. Så væk med topmenu, venstre menu og footer.

Husk også at få lavet et favicon og tilmeldingsformular til nyhedsbrev.

Jeg ville ændre forsiden til noget ala dette: http://imagepng.com/OT 

Tilmeldt 25. Jun 13
Fra  Actionudstyr.dk Skrevet kl. 08:56

Tusind tak for alle jeres svar. SEO er helt klart noget der skal arbejdes meget mere med, og det er noget vi forsøger at lære så godt vi kan.

Til Jan:

Mange tak for alle de ting du har skrevet der er virkelig noget at kigge, på lækkert at du har taget dig tid til at lave et layout som er anderledes end det vi har nu, jeg kan sagtens se hvad du mener. Der er helt sikkert en hel masse at gå igang med.

Vi vil selvfølgelig stadig gerne høre fra alle jer andre :)

Med Venlig Hilsen

Actionudstyr.dk

Fra Valby
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Fra  PurpleCow webbureau Skrevet kl. 09:13

Hej actionudstyr,

Købsflow.
Det vigtigste på en webshop er købsflowet og det fungerer rigtig godt. Det er nemt at finde rundt på siden og man er ikke i tvivl om hvordan man får lagt varen i kurven og gå til checkout.

Design
Designmæssigt synes jeg, at webshoppen mangler lidt at leve op til sit navn. Det kunne lige så godt have været cykler der blev solgt og derfor mener jeg godt at i kan arbejde videre med layoutet. Bestemt ordet action kan i brainstorme lidt på. Konkurrencen er ret hård derude og indtil SEO'en er på plads har i mulighed for at skille jer ud på designet.

Held og lykke med jeres nye webshop

Tilmeldt 25. Jun 13
Fra  Actionudstyr.dk Skrevet kl. 09:45

Tak for den positive tilbagemelding Kenneth.

Du har ret i at der godt kunne være mere power på designet det er noget iv vil tage op til overvejelse :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:36

En simpel og overskuelig hjemmeside.

Der er ikke så meget at kommer efter :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 25. Jun 13
Fra  Actionudstyr.dk Skrevet kl. 09:10

Tak for din Feedback Alexander.

Vi vil meget gerne høre fra flere af jer :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 10:40

slettet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)