Lad os endelig høre :)
Rent designmæssigt synes jeg, det ser rigtigt fornuftigt ud.
Slideren kører lidt for hurtigt. Pilene for at køre frem og tilbage er heller ikke meget synligt.
Boksen med "Udvalgte produkter" er klikbar, men man lander bare på forsiden igen.
Kontaktformularen er meget synlig på alle sider. Medmindre i gerne vil have, at folk skal kontakte jer via e-mail, så ville jeg smide kontaktformularen ind i "Kundeservice" siden. Også lidt irreterende, at jeg selv skal viske det navn, e-mail og meddelelse væk.
Jeg savner lidt noget hover, når jeg fører musen hen over nogle links. Der sker ikke noget, når jeg holder musen hen over topmenuen, søg knappen, send besked knappen. Lav det evt. således, at det skifter farve.
Jeg ville også smide hovedkategorierne "Action kamera", "Kamera tilbehør" og "Hukommelseskort" i topmenuen i stedet for handelsbetingelser og kundeserivce. Venstre menuen ville jeg så bruge på at folde kategorierne automatisk ud.
Lidt irreterende, at slideren er på kategorisiderne også. Jeg bliver nød til at scrolle lidt ned for at se produkterne.
På hukommelseskort i venstre side kommer der bare nogle kameraer frem. Jeg bliver nød til at trykke på hukommelseskort en gang til for at få dem frem.
På produktniveau savner jeg nogle breadcrumbs, der fortæller mig, hvor på siden jeg befinder mig. Savner også nogle relaterede produkter eller andre har også købt.
Jeg kan ikke finde nogle steder, hvor lang leveringstiden er.
I bunden savner jeg også en adresse. Bare for at se, hvor i landet i befinder jer. Det skaber også noget tryghed.
Jeg kan ingen steder se, hvem der stå bag butikken. Lav en om-os side, der fortæller, hvem der står bag, hvorfor den er startet, hvad er jeres mål etc. Få også et billede eller video ind.
Når jeg har lagt et videokamera til 2.000 kr i kurven, kunne det ikke så være meget oplagt at sælge mig et hukommelseskort også? Jeg ville smide kunden direkte ind på indkøbskurven, og så vise nogle "Skal du ikke også bruge" produkter til mersalg.
Skal du absolut bruge mit telefonnummer? Hvis ikke, så gør det ikke til at krav at udfylde. Og hvorfor dælen skal jeg skrive et password? Der står ikke noget om, hvorfor jeg skal det, og hvad i skal bruge det til...
Fjern også alt det overflødige i check-out flowet. Her skal du beholde på kunden, og kun vise ham/hende, det hun skal bruge. Så væk med topmenu, venstre menu og footer.
Husk også at få lavet et favicon og tilmeldingsformular til nyhedsbrev.
Jeg ville ændre forsiden til noget ala dette: http://imagepng.com/OT