Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget vil du betale?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 86
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino,

Hvor stort et beløb ville du være villig/tryg ved at betale for en vare i en webshop? Og hvad skulle der til hvis du skulle betale feks 40-50 tusinde for en vare.

Mvh Martin

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

I den prisklasse ville jeg på intet tidspunkt handle over internettet - jeg ville i stedet se varen an først, og i tilfælde af der er tale om noget digitalt, så i det mindste have snakket med indehaverne af produktet.

Nu ved jeg tilfældigvis at Moto Morini netop er skiftet over til at gøre brug af en direkte bestilling hos fabrikken, og her er tale om større beløb end det nævnte. Så et eller andet sted må det jo fungere, men det afhænger bestemt af hvilket produkt der er tale om og hvor meget information der ellers er at finde om firmaet bag og produktet selv.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har før betalt 10-15.000 for ting i webshops, det tror jeg at de fleste har.

Hvad jeg ville være tryg ved, det kommer nok an på mange ting.
Jeg tror det ville være meget de samme ting, som jeg normalt vælger webshops udfra. 

1. TROVÆRDIGHED! (Specielt i det prislag)
2. At det er rimelig pris for produktet
3. Service og ekspertise indenfor hvad det nu er

Hvis det er et produkt man har brug for / lyst til, og det prismæssigt ligger som andre, så ville det - for mig - ikke være noget problem at købe det over nettet.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Personligt ville jeg ikke have noget imod at spendere et større beløb online. Jeg ville dog nok have følgende med i mine tanker:

1. Jeg skulle være helt sikker på at den bestilte vare passede

2. Webshoppen skulle have et passende antal troværdige Trustpilot anmeldelser

3. Jeg skulle ikke betale et ublu betalingskortsgebyr (slet ikke hvis det er gebyrfrit i webshoppens fysiske butik)

4. Jeg ville sikkert stille bestemte krav til kvaliteten

Varen(e) kunne eksempelvis være et ordentligt stereoanlæg, et nyt køkken, et dyrere ur (hvis vi antig at jeg gik med ur), ny bil (som jeg havde prøvekørt på forhånd), campingvogn (ditto), hvidevarer til køkken (emhætte, køleskab, kogeplade, ovn, opvaskemaskine, varmeskuffe, fryser).

Husk at du primært kan tage Dankort ved større onlinekøb, da Visakort har en beløbsgrænse på 20.000,- i Danmark. Mastercard har vist lidt større kreditmaks, omend at gebyrene her også er noget højere.

- Emil

husk visa grænse

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

40-50.000 kr. ville jeg ikke købe for på en webshop.

Selv om jeg har købt PC udstyr for omkring 25.000 kr. hos SHG (Proshop). Men det er også kun fordi jeg kender dem MEGET godt Big Smile

Men en webshop jeg ikke kender nej.

Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville betale så meget hvis det er en webshop som virker troværdi og som giver et profesionel indtrk. men er det overhoved mulig at betal med kort på sådane beløb, er det ikke de færrest der har så stor en grænse på kort? erik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)