En af mine konkurrenter har netop nu et Sweetdeal Tilbud: http://www.sweetdeal.dk/deal/viborg/brian-bjeldbak-viborg-27062013 |
Hej Jakob,
Tillykke med resultatet indtil viderer.. spekulerer dog på, hvor det er du "udnytter konkurrenterne" - for når man annoncerer på et dealsite, er det jo netop for at komme ud meget bredt med et håb om at få flere kunder.. Eftersom jeg ikke kan se at du nødvendigvis kommer ud til samme målgruppe, kan du vel reelt risikere at kanabalisere på din egen omsætning - altså sælge dit produkt til en lav pris, til kunder, som måske kom ind på dit site, fordi de ville have betalt fuld pris?
Hvis du havde udnyttet konkurrenterne, var det vel mere at du havde kunnet aflure dealsitets kunder og så sende et bedre tilbud efterfølgende... ellers forstår jeg det ganske enkelt ikke!
Uden at have kigget særlig meget på dit site, så vil jeg antage at du - ligesom så mange andre desværre - med din marketing sælger MERE på kvantitet end på kvalitet.. Det er en sørgelig trend - men ofte den letteste måde at skaffe kunder på :-)
Men god fornøjelse og sådan lige en bemærkning mere - du skal rende temmelig hurtigt og have mange kunder for at tjene mange penge, eller er det en forkert antagelse? (ift. til pris/tid osv... )
/Morten Reitoft