Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan udnytterjer jeg konkurrenterne reklame med stort potentiale

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine konkurrenter har netop nu et Sweetdeal Tilbud: http://www.sweetdeal.dk/deal/viborg/brian-bjeldbak-viborg-27062013
Jeg har gjort det til tradition, at når mine konkurrenter gør dette, laver jeg et tilbud der er bedre og markedsføre dette.

I skrivende stund har tilbudet løbet snart 23 timer hos konkurrenten som har fået 0 kunder
Mit tilbud har kørt siden kl. 15 og der er kommet hele 7 kunder.

På min facebook har jeg lavet en video og på min hjemmeside www.jakob-rex.com har jeg blokeret forsiden med tilbudet.

Har smidt facebook-reklame på alle der syntes godt om Sweetdeal ;-)
Det er jo de kunder som primært gerne vil have update med gode tilbud... har så smidt et par hundrede efter reklame, hvor der så i siden står... vi har et tilbud der er bedre. 

DET VIRKER!!!

Og ikke mindst syntes jeg det er en sjov lille leg :-P

Hvad syntes i ?

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 22:51

Hej Jakob,

Tillykke med resultatet indtil viderer.. spekulerer dog på, hvor det er du "udnytter konkurrenterne" - for når man annoncerer på et dealsite, er det jo netop for at komme ud meget bredt med et håb om at få flere kunder.. Eftersom jeg ikke kan se at du nødvendigvis kommer ud til samme målgruppe, kan du vel reelt risikere at kanabalisere på din egen omsætning - altså sælge dit produkt til en lav pris, til kunder, som måske kom ind på dit site, fordi de ville have betalt fuld pris?

Hvis du havde udnyttet konkurrenterne, var det vel mere at du havde kunnet aflure dealsitets kunder og så sende et bedre tilbud efterfølgende... ellers forstår jeg det ganske enkelt ikke!

Uden at have kigget særlig meget på dit site, så vil jeg antage at du - ligesom så mange andre desværre - med din marketing sælger MERE på kvantitet end på kvalitet.. Det er en sørgelig trend - men ofte den letteste måde at skaffe kunder på :-)

Men god fornøjelse og sådan lige en bemærkning mere - du skal rende temmelig hurtigt og have mange kunder for at tjene mange penge, eller er det en forkert antagelse? (ift. til pris/tid osv... )

/Morten Reitoft

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Nørresundby
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 8
Fra  1life.dk Skrevet kl. 22:55

Det vel meget fint, men vel ikke noget nyt.. Det tror jeg mange ydelsesvirksomheder benytter sig af. Har gjort meget på diverse dealsites. Kommer der en ny ting på den ene dealsite, og det vel og mærket sælger godt, så kommer der hurtigt en konkurrent og tilbyder det samme på en anden dealsite. Det vel bare med at være først, og holde lidt øje med dealsite - men igen. Det er som regelt bedst at være først, såfremt prisen er iorden - hvertfald på dealsites.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09

Morten Reitoft:

spekulerer dog på, hvor det er du "udnytter konkurrenterne"

Glemte det vigtigste... :-D

Har smidt facebook-reklame på alle der syntes godt om Sweetdeal ;-)
Det er jo de kunder som primært gerne vil have update med gode tilbud... har så smidt et par hundrede efter reklame, hvor der så i siden står... vi har et tilbud der er bedre. 

Samtidig med forsiden pt er skiftet ud med reklamen, og min facebook-virksomhed-side er tilbudet også opslået. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)