Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælge vin til private

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ligger inde med en masse flasker Amarone-vin, som kan sælges til halv pris af supermarkedernes, hvordan ville I så gøre det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21

Rautus:
Hvis man ligger inde med en masse flasker Amarone-vin, som kan sælges til halv pris af supermarkedernes, hvordan ville I så gøre det?

Først ville jeg undersøge om det er en ægte amaroneBig Smile Halv pris af supermarkedernes pris  - og med deres gennemgående kvalitet så......

Afhængig af antal til kollegaer, blå avis, lærerværelser, plus medlemskab på Amino, kontakt en vinklub, smæk tilbudet på facebook - der er grupper nok for folk som går op i vin - herunder Amarone.

Billig amarone er det letteste af alt vin at sælge i Danmark......

Tilmeldt 23. Jun 13
Skrevet kl. 22:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er, fordi jeg kender en, der laver Amarone-vin i Italien. Derfor kan jeg få det til halv pris af supermarkedernes.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:38

Mulighederne er mangfoldige - Amarone er der et godt marked for i Dk. Specielt hvis den er billig. Der er sundbutikkerne i Helsingør.

Husk at du skal registreres hos skat for første flaske du importerer med henblik på videresalg.

Hvis du på et tidspunkt skulle være interesseret i business til business handel er jeg altid åben over for tilbud på gode amaroner til vinklubben - www.clubamarone.dk.

Tilmeldt 23. Jun 13
Skrevet kl. 08:55

Jeg skal nok kontakte dig, hvis det er. Og jeg vidste faktisk ikke, at den første flaske skulle registreres hos SKAT. Godt, at du siger det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14

Prøv at regne på hvor "billigt" det bliver med i grove tal 10 - 15 kr. i hjemtagelse plus 25% moms.....

En ekstrem billig (og svært at finde med mindre der købes i store mængder a la supermarkederne) er en amarone til 8 euro - som svarer til knap 95 kr. uden tillagt avance.

Intet er umuligt og hvis du har en fornuftig amarone i den prisklasse så kan du lave en fornuftig forretning i efteråret!!

Tilmeldt 23. Jun 13
Skrevet kl. 11:08

Det vil jeg tage med i overvejelserne.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:13

det er meget godt at tænke på de 95 kr uden avance - når man ind imellem står med en Amarone hos føtex til 140 kr for 2 flasker Big Smile (jeg har godt opdaget at det ikke er alt gyldent der skinner)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Jun 13
Skrevet kl. 13:35

Det er nemlig en god forretning. Problemet er bare, at jeg ikke har kunder til det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42

Du er altid velkommen til at sende mig et tilbud🍷.....

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)