"Vi" er kun mig. Tror ikke at jeg kan vente til januar... og det trækker formodentligt ud, kunne jeg tænke mig.
Jeg kommer til at have firmaadresse i Danmark hvorfra arbejdet kommer til at udgå fra. Det er i øvrigt det centrale med al (løn-)arbejde indenfor EØS at man bliver beskattet i det land, som arbejdet udføres i/udgår fra. Eneste undtagelse er åbenbart det med personligt firma, som jeg ikke helt forstår reglen for, da den er direkte i modstrid med al anden praksis på området. Hvor læser man mere om 1€ selskaberne? Vh, Lars. |
Asger Jon Frounberg:og jeg har klart tænkt mig at lave et svensk selvskab og så køre indtægterne den vej over hvis jeg overhoved kan for skattetrykket i sverige er en del lavere end DK
Vent og se når du skal til at lønne dig selv og betale de svenske sociale afgifter - så vil dine omkostninger til at finde rundt i den svenske skattejungle have ædt den besparelse!
Asger Jon Frounberg:
SKAT har nu ganske godt styr på grænsegængerne mellem Sverige og Danmark. Inden man hiver den store tegnedreng frem kan man med stor hjælp henvende sig i Grænsegængercenteret for Øresund i Kbh.