Men ved Hr. og Fru. Danmark godt hvilken motor der er i deres bil?
Hvis de ikke ved det, så giver siden jo ikke ret meget mening
Hvorfor? Jeg kan da sagtens have en Ford Mondeo fra 2007 jeg gerne vil have testet hvor langt kan køre på literen.. Men tror de fleste ikke aner hvilken motor der er i deres bil?
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Siden er lavet for at brugere kan dele deres erfaringer med forbrug på lige præcis deres model, i den forbindelse betyder det rigtigt meget om dt er en TDi, dCi, osv osv. :-)
Jeg kan da sagtens have en Ford Mondeo fra 2007 jeg gerne vil have testet hvor langt kan køre på literen.. Men tror de fleste ikke aner hvilken motor der er i deres bil?
En Ford Mondeo fra 2007 findes med mange forskellige motorer, der alle kører forskelligt. Den ene Ford Mondeo fra 2007 kan køre 13 km/l mens den anden kan køre 18 km/l. Hvis man ikke ved hvilken motor der er i, kan man hellere ikke finde ud af hvor langt den kører på literen.
Log ind med facebook tiltaler heller ikke mig. Derudover ved jeg godt nok hvor meget jeg kører i gennemsnit - men ligefrem ved motorvejskørsel, bykørsel og blandet - det er lige at presse den.
Hej Tak for feedback, facebook skal nok blve fjernet. med hensyn til de andre ting, skal folk have muligheden for at indtaste disse data hvis de kender dem. :-) btw. FB informationerne bliver ALDRIG brugt til noget!
Jeg kan da sagtens have en Ford Mondeo fra 2007 jeg gerne vil have testet hvor langt kan køre på literen.. Men tror de fleste ikke aner hvilken motor der er i deres bil?
En Ford Mondeo fra 2007 findes med mange forskellige motorer, der alle kører forskelligt. Den ene Ford Mondeo fra 2007 kan køre 13 km/l mens den anden kan køre 18 km/l. Hvis man ikke ved hvilken motor der er i, kan man hellere ikke finde ud af hvor langt den kører på literen.
Nej, det er jeg klar over. Men derfor tror jeg stadig at de fleste ikke kender til hvilken motor der er i deres bil, og det er jo en udfordring, da det ikke er muligt at få en "god oplevelse" med siden, hvis de ikke kender til hvilken motor der er i deres bil.
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Behold endelig kravet om at vælge hvilken motor bilen har, ellers giver siden ikke meget mening. Det ikke fedt bare at kunne se Golf VI der kører mellem 8 - 25 km/l derinde, der vil jeg da vide om det er en GTI eller en 1,6 TDI.