Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor langt kører din bil på literen? minkilometer.dk

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre også siger i denne tråd, så hoppede jeg også selv fra, da jeg skulle logge ind.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08

Super at FB login forsvinder.

Mht. Opel Vectra. Så findes der en Vectra A, B og C. Så da jeg søgte efter min egen model og skrev Vectra B i søgefeltet, så dukkede der intet op.

Der kom naturligvis noget op da jeg bare søgte på "Vectra". Men det er kun 2001 årgange der vises. Kunne være lækkert hvis A, B og C var søgbart og at man kunne bladre i søgeresultatet.

Edit: Og jeg kan heller ikke søge på "Vectra aut" for at finde min bil der har automatgear.

Edit-edit: Søgefunktionen accepterer kun motorstørrelse adskilt med komma. Bruger man punktum kommer der intet op.

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 15:19

Hejsa. 

Jeg ved der er udfordring med selve søgefunktionen, er igang med at få det rettet op, men da det er ikke mig selv der er udvikler på dette projekt tager tingene lidt ekstra tid, men kunne du finde din bil i dropdown menuerne? 

Casper

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54

Ja jeg kunne godt finde den via dropdown menuen. Men jeg kan aldrig huske hvilken årgang den er, så jeg må gætte mig lidt frem for at komme videre i søgningen.

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 19:32

Hej Jan. 

Tak for feedback. Kigger på det :-) 

God Aften 

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)